- Anoniem4 oktober 2023 om 00:01
Ik heb nu mijn eerste pilstrip geslikt. Ik zit nu dus in mijn stopweek en moet dus ongesteld worden. Maar normaliter heb ik een cyclus van 35 dagen, word ik dan wel ongesteld in mijn stopweek? Aangezien ik eigenlijk pas over 2 weken ongesteld zou moeten worden.
7 reactiesReagerenSuus4 oktober 2023 om 08:53Je pil bepaalt nu je cyclus
ReagerenAnoniem4 oktober 2023 om 11:25En ik had nog een vraag. Heb maandag de laatste pil ingenomen, begin ik dan volgende week maandag met een nieuwe strip of dinsdag? Ik begrijp niet wanneer die 7 dagen beginnen met tellen.
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2023 om 15:15De pil heeft een andere cyclus. Een van 28 dagen
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2023 om 15:23Een stopweek heeft 7 pilvrije dagen. Het staat toch echt duidelijk in de bijsluiter
Reageren
Als je op maandag de laatste pil neemt volgens er dus 7 pilvrije dagen.Anoniem4 oktober 2023 om 15:56Ja 7 pilvrije dagen, maar ik weet niet hoe ik het moet tellen. Daarom vraag ik het voor de zekerheid aan jullie. Dus maandag moet ik beginnen aan een nieuwe strip? Het kan toch dat iemand de bijsluiter niet begrijpt…
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2023 om 16:18Je hoeft maar tot 7 te tellen hoor…
Reageren
Maandag de laatste pil
dan 7 pilvrije dagen dus: di wo do vr za zo ma daarna weer met de pil beginnenAnoniem4 oktober 2023 om 16:26Bedankt. Is de eerste keer dat ik de pil slik. Ik wou het zeker weten.
Reageren