Flink aantal klachten door anticonceptie

Online ZorgZus

Ik ben nu al een jaar of zes zoekende naar de juiste anticonceptie.ik ben begonnen met de pil maar ik merkte dat ik daar toch wel erg neerslachtig van werd. Ik ben toen overgestapt naar de nuvaring maar tijdens de menstruatie had ik heel veel klachten. Daarna heb ik mijn lichaam laten "ontpillen".  Zonder pil functioneer ik toch het beste. In de tussentijd heb ik twee kindjes op de wereld gezet. Daarna heb ik het mirenaspiraal gekregen. Na een maand of 4 eruit laten halen. Ik was mezelf volledig kwijt. Pijnlijke gewrichten, vage klachten, depri, doemdenken. Toen aan de pil en daar werd ik weer enorm chagrijnig en bitchie van. Nu ben ik weer overgestapt naar de Yasmin. Vandaag menstruatie begonnen. En gister kreeg ik ineens onwijze pijn op mijn linkerborst en schouderblad met ademen. Vooral als inadem. Nu las ik dat de Yasmin een kans op longembolie vergroot. Mijn moeder heeft er twee gehad dus ik ben nu niet heel gerust om het weer te nemen. Wat is wijsheid?

Reageer

Ik denk dat het goed is om eerst naar de huisarts te gaan om te kijken waar de klachten vandaan komen.

Reageer
Reageer op: Flink aantal klachten door anticonceptie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief