Zwanger?!

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen..

Ik heb op 17juni onveilig gevreeën, op 21juni zou ik normaal mijn eisprong hebben. Op 22juni opnieuw onveilig gevreeën maar hij zou niet klaargekomen zijn in mij en heb na 2uur map genomen. Nu duid de zwangerschapstest 1-2w zwanger aan. Zou dit van 22juni kunnen zijn?? Help ?

Reageren

Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie? Zijn je menstruaties altijd op tijd? Hoe lang duurt je cyclus?

Reageren

Op 7juni was het de eerste dag van mijn laatste menstruatie.

Normaal is mijn cyclus 28dagen, maar heb gelezen dat met map de menstruatie wat laten kan komen

Reageren

Dan was de vruchtbare periode tussen 18 en 23 juni. Beide keren zijn dus mogelijk.

Maar omdat je op 22 juni de map op tijd hebt genomen, is 17 juni het meest waarschijnlijk.

Reageren

Ik maak me eerder zorgen omdat 17juni nu toch al 2-3 weken zou moeten aangeven?

Reageren

Zo'n test kan de weken nooit helemaal precies aangeven. En volgens mij is 17 juni toch net 2 weken geleden

Reageren

Ik hoop het zo hard,

Ik test morgen nog eens, alvast bedankt!

Reageren

Tandor,

Als ik 17juni onveilig was, maar 21juni pas eisprong had, rekent de zwangerschapstest dan vanaf deze datum?

Reageren

Die zwangerschapstest rekent helemaal niks. Die weet toch niet wanneer de eisprong was...die bepaald dat aan de hand van de hoeveel HCG.  De zwangerschapstest is nooit op de dag precies. Daar kan verschil in zitten

Reageren

maar moest ik van 22juni zwanger zijn, dan zou hij nu toch nog geen 2 weken aangeven?

Reageren

Zoals ik het zelf lees, is het het meest aannemelijk dat je zwanger bent van de 17e. Hoe het precies met de weken zit weet ik niet, maar een zwangerschaptest kan het nooit precies weten.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Reageren

Dankje!

Apotheker zei dat als ik de 21ste eisprong zou gehad hebben en 22ste onveilig deed (niet in mij klaargekomen en binnen 2uur map genomen) dat de map niet mee werkt, maar ik denk toch dat een test geen 3 dagen ofzo op voorhand zal zeggen dat je 2 weken ver bent? X

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zwanger?!

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe