- liv12 april 2017 om 14:09
Ik heb gisteren 3 anticonceptie pillen geslikt, eerst mijn vergeten pil van de dag ervoor daarna de pil die ik elke avond moet slikken en daarna nog een omdat ik misselijk was en heb overgegeven, en dus een nieuwe moest slikken omdat de pil nog niet in mij systeem zat. Kan dit kwaad? Ik ben vandaag namelijk mega misselijk, hoofdpijn en ben heel moe.
17 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 april 2017 om 16:13Niet zo raar dat je wat klachten hebt. Kwaad kan het verder niet.
Ik welke week van de strip ben je de pillen vergeten?
Reagerenliv12 april 2017 om 20:07begin 2e week
ReagerenJohn (moderator)
12 april 2017 om 20:15In de tweede week is het sowieso geen probleem als er een pil vergeten zou worden.
ReagerenEmma25 april 2023 om 21:43Ik heb 4 pillen op 24h tijd ingenomen op dag 3 van mijn nieuwe strip. Beschermd mijn pil nog dan of gebruik ik nu een condoom? Ik ben nieuw met de pilðŸ«
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2023 om 21:52En waarom heb je in 24 uur tijd 4 pillen genomen?
Reageren
Je moet toch maar even contact opnemen met je huisartsSuus25 april 2023 om 21:52Waarom heb je zoveel pillen genomen??
ReagerenEmma25 april 2023 om 22:02Wel uiteraard heel dom van me maar ik nam men pil in maar ik was stom dronken dus die kwam er weer uit en toen nam ik een nieuwe en ik moest weer overgeven maar doordat ik niet meer wist of het nou wel of niet binnen de 4 uur was pakte ik thuis toch nog maar een extra pilletje en de pil van volgende dag nam ik op men normale uur dus dat zijn dan 4 pillen op 24h tijd waarvan wel 2 pillen uit gespuugt zijn geweest altans dat denk ik toch.
Reageren
Lichamelijk voel ik veel buikpijn en hoofdpijn en vermoeid kan dat daar dan door komen? Ik bel morgen even men arts op maar zou graag nu weten of ik nog beschermd ben aangezien ik oo dag 1 seks had zonder condoom dan moet ik even een map halen morgenochtend.John (moderator)
25 april 2023 om 22:08Te veel pillen kunnen inderdaad klachten geven
Reageren