Zwanger of niet?

Een tijdje geleden heb ik seks gehad maar die maand ben ik de pil 2 keer vergeten in de eerste week en de derde week daarna heb ik seks gehad maar wel de Morning afterpil geslikt, 2 dagen erna gelijk ongesteld geworden en daarna nog een keer ongesteld geworden,Mn menstruatie is wel minder, en ik kom de laatste tijd heel erg aan, maar voor de 2 de keer ongesteld zijn heb ik wel een zwangerschapstest gedaan en die gaf niet zwanger maar dat was net voor ik ongesteld moest worden. Hoop dat jullie me kunnen helpen

Reageren

Dan lijkt het er toch op dat je niet zwanger bent.   Wat is een tijdje geleden? 2 weken 3 weken of een maand?

Reageren

De laatste menstruatie was tot afgelopen maandag, de seks was rond 16 januari(17 januari Morning afterpil), en de test was rond 27 februari

Reageren

Dat is het toch onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Het aan komen zal dan toch ergens anders aan moeten liggen.  Ga eens naar de huisarts

Reageren

jaa ik ga morgen nog 1 keer testen voor de zekerheid, daarna ben ik toch 2 keer ongesteld geworden. En als die dat aanheeft toch maar even naar de dokter

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zwanger of niet?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe