- Bella11 februari 2017 om 12:27
Hallo ,
Ik heb een tijdje de pil geslikt maar ben het dus 1x vergeten niet echt vergeten maar we gingen op bezoek en onverwachts bleven we daar toch slapen en had de pil dus niet bij me,
Ik was nog in mijn eerste week ik was 19jan begonnen en 23jan had ik het dus niet geslikt toen ik 24jan thuis kwam heb ik 2geslikt , heb trouwens wel seks gehad 23 en 24jan.
Heb verder al die dagen elke dag de pil geslikt tot de 29ste besloot ik om te stoppen met de pil vanwege bijeffecten etc maar ben nu bang dat ik te vroeg gestopt ben aangezien sperma 7dagen kan overleven in je lichaam en ben ook bang dat omdat ik die 1dag gemist heb ook zwanger kan zijn. “Na de 24ste heb ik geen seks meer gehad “(mischien is deze informatie belangrijk)4 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 februari 2017 om 12:35Je was dus de pil vergeten in de eerste week. Ja en dan is er risico op zwangerschap. je had toen de MAP moeten gebruiken. Â Je zou een zwangerschapstest kunnen doen
ReagerenBella11 februari 2017 om 12:40Oke dank u wel voor uw antwoord.
ReagerenBella11 februari 2017 om 12:45Trouwens ik was helemaal vergeten te vertellen dat na dat ik gestopt was met de pil 4dagen daarna ongesteld was geworden. Maar dan is de kans op zwangerschap nog steeds groot neem ik aan
ReagerenJohn (moderator)
11 februari 2017 om 12:46Dan is de kans aanzienlijk minder…
Reageren