Zoeken Vraag het forum

Hoe groot kans op zwangerschap?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bella

Hallo ,

Ik heb een tijdje de pil geslikt maar ben het dus 1x vergeten niet echt vergeten maar we gingen op bezoek en onverwachts bleven we daar toch slapen en had de pil dus niet bij me,
    Ik was nog in mijn eerste week ik was 19jan begonnen en 23jan had ik het dus niet geslikt toen ik 24jan thuis kwam heb ik 2geslikt , heb trouwens wel seks gehad 23 en 24jan.
    Heb verder al die dagen elke dag de pil geslikt tot de 29ste besloot ik om te stoppen met de pil vanwege bijeffecten etc maar ben nu bang dat ik te vroeg gestopt ben aangezien sperma 7dagen kan overleven in je lichaam en ben ook bang dat omdat ik die 1dag gemist heb ook zwanger kan zijn. “Na de 24ste heb ik geen seks meer gehad “(mischien is deze informatie belangrijk)

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je was dus de pil vergeten in de eerste week. Ja en dan is er risico op zwangerschap. je had toen de MAP moeten gebruiken.   Je zou een zwangerschapstest kunnen doen

Reageren
    Bella

Oke dank u wel voor uw antwoord.

Reageren
    Bella

Trouwens ik was helemaal vergeten te vertellen dat na dat ik gestopt was met de pil 4dagen daarna ongesteld was geworden. Maar dan is de kans op zwangerschap nog steeds groot neem ik aan

Reageren
    John (moderator)

Dan is de kans aanzienlijk minder…

Reageren
Reageer op: Hoe groot kans op zwangerschap?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.