- Cecile25 januari 2017 om 12:16
Dag,
Ik heb in december mijn strip afgemaakt dus 21 dagen de pil geslikt en vervolgens een stopweek ingelast. Ik kreeg erg last van bijwerkingen en had nog 1 strip thuis. Ik slikte na mijn stopweek 2 pillen van de nieuwe strip, werd er ziek van en per direct gestopt. Drie dagen later bloedde ik weer. Dit maal heel licht en maar 3 dagen. In de week erna wel onveilig seks gehad. Ik weet niet hoe mijn cyclus nu is en wanneer ik het meest vruchtbaar ben etc. Ik heb 2 dagen buikpijn gehad, misselijk, was erg moe, moeite met opstaan. Vandaag gaat het al iets beter. Ook had ik erg zin in chocola en honger. Is er een kans dat ik zwanger ben? Als het wel zo is, is het meer dan welkom!
Alvast bedankt!5 reactiesReagerenCecile25 januari 2017 om 12:18In aanvulling: ook heb ik een opgezwollen buik. De week ervoor veel dikke en creme achtige slijm/afscheiding en nu vrijwel niks.
ReagerenJohn (moderator)
25 januari 2017 om 12:38Je kunt er maar op een manier achter komen of je zwanger bent: Â doe een zwangerschapstest. Mogelijk is het wel omdat je met de pil bent gestopt. Maar een week na de seks kun je nog geen zwangerschapssymptomen hebben.
ReagerenCecile25 januari 2017 om 12:40Ja precies dat dacht ik dus ook Tandor. Is het niet te vroeg om te testen? Misschien komt het door het ontpillen…
Reageren
Ik durf niet te testen, omdat ik er niet vanuit durf te gaan ik zo snel zwanger ben.John (moderator)
25 januari 2017 om 12:43Het kan ook door het ontpillen komen, maar zoals ik al schreef: alleen een test kan daar duidelijkheid over geven. Testen kun je 2-2,5 week na de onbeschermde seks.
ReagerenCecile25 januari 2017 om 12:46Bedankt Tandor. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Ik heb de pil niet zo lang geslikt maar 5 maanden, maar dat heeft er niks mee te maken lees ik overal. Ik wacht het gewoon af. Bedankt in ieder geval voor de snelle reacties, voel mij iets meer gerustgesteld.
Reageren