- Anoniempje199716 januari 2017 om 11:20
Hallo allemaal
Ik ben een jonge vrouw van 19 jaar. Ik zit al ruim een jaar aan de prikpil en de laatste injectie was op 19 december 2016 dus nog niet zo lang geleden. Ik heb op 13 januari onveilige seks gehad. En hoor van een aantal mensen in mijn omgeving dat zij of kennissen van hun door de prikpil heen zwanger zijn geraakt. Nou voel ik me al na de eerste dag na de onveilige seks heel raar niet te omschrijven. Ik ben op 28 december 2016 nog ongesteld geworden en heb dus een ovulatie test gedaan en toevallig was mijn meest vruchtbare dag 13 januari 2017. Ik mag 25 januari een zwangerschapstest doen. Maar ben echt bang dat ik zwanger ben. Wat denken jullie??5 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 januari 2017 om 11:56Een dag na de seks kun je dus onmogelijk al zwangerschapsverschijnselen hebben. De prikpil werkt doorgaans goed en is betrouwbaar als ze op tijd is vernieuwd..
ReagerenMoniek2827 februari 2018 om 18:12Goede avond ff een vraag zit jaar aan de prikpil
Reageren
En laadte 3 maanden niet meer ongesteld geweest
Maar week terug sex gehad en
Sins gisteren last van me onderbuik net of moet ik ongi worden kan het zijn dat ik toch miss zwanger benJohn (moderator)
27 februari 2018 om 18:50Die vraag kan niemand zo beantwoorden, maar als je op tijd de prikpil hebt gehaald is dat niet erg waarschijnlijk. Een aankomende menstruatie is dan meer voor de hand liggend
ReagerenShirley16 februari 2019 om 08:13Even snel een vraag je ik heb donderdag me prikpil Gezegt en heb onveilige sexs gehad kan je dan zwanger worden ?
ReagerenMelis18 maart 2019 om 03:49Hangt er vanaf waar in de cyclus hij gezet is. Mijn HA en de bijsluiter zegt dat het op een van je laatste dagen van je menstruatie moet en dat je dan gelijk beschermt bent anders duurt het 7 dagen
Reageren