Zoeken Vraag het forum

Te laat?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste,
    Woensdag heb ik mijn laatste pil gehad en normaal ben ik binnen 3 dagen ongesteld. Dit geval is het niet zo. Kan het soms afwijken wanneer je de pil slikt? Wel heb ik eergister knallende koppijn gehad en dat heb ik normaal ook nooit en had ik vanochtend een mini stip bloed op mijn inlegkruisje gehad. Ik heb deze maand keurig de pil geslikt dus daar kan het niet aan liggen…
    hopend dat iemand me kan helpen,
    Groetjes.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De bloeding kan best wel eens keer iets anders zijn dan je gewend bent.
    Gewoon even rustig afwachten

Reageren
    Anoniem

Oke,tot wanneer kan ik wachten? Tot ik weer de pil moet slikken bijvoorbeeld?

Reageren
    John (moderator)

Gewoon even de stopweek afwachten. Wel weer op tijd met de nieuwe strip beginnen, ook als je niet ongesteld zou worden, want dat kan ook wel eens een keer gebeuren. Dan moet je wel even een zwangerschapstest doen voor alle zekerheid

Reageren
Reageer op: Te laat?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.