- Veerle12 maart 2017 om 20:55
1 week voor voorspelde menstruatie hele week bruinverlies verloren enkel s’ochtend en de rest van de dag niks meer op 2 maart zou ik normaal gemenstrueerd moeten hebben tot vandaag nog niks
Veel moe en plassen iemand raad aub?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 maart 2017 om 21:02Hoezo “voorspelde” menstruatie? Zijn je menstruaties wel regelmatig?
ReagerenVeerle13 maart 2017 om 07:00Mijn datum van menstruatie was 2 maart maar zijn niet gekomën
De week ervoor steeds bruinverlies morgens maar op de hele lijn van de dag niks meer en nu tot op heden geen menstruatie 12dagen te laat ben na de middag dood op en zou op men werk in slaap vallen en er is nu een rustige periode en veel plassen moet ik ook doen
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2017 om 09:36Ga dan eens met de klachten naar de huisarts
ReagerenVeerle13 maart 2017 om 18:47Zou ik kunnen zwanger zijn
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2017 om 19:04Ik zou niet weten of jij zwanger zou kunnen zijn. Jij zelf weet of je onbeschermde seks hebt gehad. Ik niet…
ReagerenVeerle13 maart 2017 om 19:49Tuurlijk weet ik dit… Ik bedoel maar ik heb geen symptomen van zwangerschap
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2017 om 22:50Een symptoom heb je wel: uitblijvende menstruatie. In het begin van een zwangerschap hoef je niet perse andere symptomen te hebben. Doe dan eens een test
ReagerenCatootje14 maart 2017 om 15:22Over de kans of je zwanger bent zou je zelf meer weten.
Bruin bloed is oud bloed. Kan te maken hebben met een tekort aan progesteron oftewel oestrogeendominantie omdat het oestrogeen dan te hoog is ten opzichte van het progesteron. Dat is op zich bij te sturen met goede voeding en aanvullende middelen.
Reageren