Zoeken Vraag het forum

Blijvende klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dag,

Ik heb een vraag. Circa 7 maanden geleden heb ik een longontsteking gehad. Na de longontsteking, merkte ik dat ik eigenlijk niet opknapte. Ik bleef aan de long waar ik de longontsteking had, last houden ( pijn onderin ribben), en bleef dagelijks slijm ophoesten. Bij diep inademen, voel ik geruis en gezoem in mijn long, en slijm zitten. Sinds kort voel ik nu ook rechts wat “gezoem” van slijm. Sinds een aantal weken heb ik verder ook keelpijn zo nu en dan, en valt mijn stem weg. Ik heb al van alles geprobeerd, antibiotica, prednison, pufjes…. Keelamandelen heb ik niet meer. Zou het een allergie kunnen zijn?  Alhoewel ik van de praktijkondersteuner een tijd cetirizine voor het slapengaan moest nemen, wat niet hielp. De kno-arts dacht aan “stil maagzuur”, maar ook omeprazol doet niets. Longfoto wijst niets uit, longfunctietest haal ik echter niet. Verder zit mijn neus al maaaaanden verstopt. Alvast dank voor uw antwoord. M.v.g.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je zou dit toch met de longarts moeten bespeken.

Reageren
Reageer op: Blijvende klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.