- Anoniem8 februari 2019 om 18:16
Hallo,
Sinds 2 Januari 2019 heb ik last van me keel. Het begon met slijm tussen me neus en keel, enorm lopen schrapen maar het ging niet weg. Op 3 Januari had ik het gevoel dat er een haar in me keel zat. Kreeg het voor geen mogelijkheid weg. Daarna was de haar weg en voelde ik een soort van droog schijfje achter in me keel. Later had ik last van het idee van korrels in me keel — vooral na het eten. Kon die korrels op geen manier weg krijgen. Zal wel door het schrapen komen dacht ik dus sinds 12 jan niet meer gedaan.
Anyway nu 8 Februari en het is op en aan met de klachten. Paar dagen terug had ik weer slijm tussen me neus en keel, daarna weer korrels na het eten. Gister weer slijm, en nu weer soort van droog plekje achter in me keel. Huisarts kon niks vinden rond 12 Januari… Maar ik ben toch niet gek ofzo?
Vroeg me af of meer mensen zo lang last hebben van hun keel met soort gelijke symptomen… Hoort het bij het weer, heb ik een virusje, of is het geirriteerd. Het gekste is dat me klachten per dag anders kunnen zijn. Soms lijkt het alsof er haren zitten oid. Soms alsof er een droof schijfje is ofzo, soms slijm tussen neus en keel vast. En soms gewoon beetje geirriteerd..
1 reactieReagerenMiranda10 februari 2019 om 01:28ik loop ook al wekenlang met dezelfde klachten rond. Begonnen met een keelontsteking en nu constant t gevoel dat er iets in mijn keel zit wat niet weg te krijgen is. En snachts wakker worden met een enorm droge pijnlijke keel.
Reageren