Zoeken Vraag het forum

Langdurig keel klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Sinds 2 Januari 2019 heb ik last van me keel. Het begon met slijm tussen me neus en keel, enorm lopen schrapen maar het ging niet weg. Op 3 Januari had ik het gevoel dat er een haar in me keel zat. Kreeg het voor geen mogelijkheid weg. Daarna was de haar weg en voelde ik een soort van droog schijfje achter in me keel. Later had ik last van het idee van korrels in me keel — vooral na het eten. Kon die korrels op geen manier weg krijgen. Zal wel door het schrapen komen dacht ik dus sinds 12 jan niet meer gedaan.

Anyway nu 8 Februari en het is op en aan met de klachten. Paar dagen terug had ik weer slijm tussen me neus en keel, daarna weer korrels na het eten. Gister weer slijm, en nu weer soort van droog plekje achter in me keel. Huisarts kon niks vinden rond 12 Januari… Maar ik ben toch niet gek ofzo?

Vroeg me af of meer mensen zo lang last hebben van hun keel met soort gelijke symptomen… Hoort het bij het weer, heb ik een virusje, of is het geirriteerd. Het gekste is dat me klachten per dag anders kunnen zijn. Soms lijkt het alsof er haren zitten oid. Soms alsof er een droof schijfje is ofzo, soms slijm tussen neus en keel vast. En soms gewoon beetje geirriteerd..

1 reactie
    Reageren
    Miranda

ik loop ook al wekenlang met dezelfde klachten rond. Begonnen met een keelontsteking en nu constant t gevoel dat er iets in mijn keel zit wat niet weg te krijgen is. En snachts wakker worden met een enorm droge pijnlijke keel.

Reageren
Reageer op: Langdurig keel klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.