Zoeken Vraag het forum

Histamine intolerantie?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ekkenol

Hier ook uitgekomen op histamine intolerantie , klachten waren reflux maar voelde anders dan echt maagzuur hebben, maagonderzoek gehad, niets te zien. Maagklachten werden steeds erger, ook mond en gehemelte jeuken branden, slecht slapen, soms hele rode wangen. Famotidine hielp beetje en ook desloratidine wat ik al had vanwege exceem. Sinds 3 weken gebruik ik chromoglycinezuur, oftewel Nalcrom maar ander merk via arzneiprivat apotheek in Duitsland dat heet Allergoval of Pentatop zonder recept kun je het bestellen en het helpt mij! Al 2,5 week geen famotidine of desloratidine ingenomen geen bijwerkingen maar ik let wel op mijn voeding dus laag in histamine, mijn maagpijn en reflux is verdwenen het is een wonder. Moet het wel blijven innemen dus hoop het via de huisarts te krijgen en zoniet dan maar zelf betalen. Op iHerb kun je ook probiotica vinden bij histamine intollerantie om je darmen te herstellen.

Tss

John u gooit wel bijna alles op HYPERVENTILATIE zeg..

Reageren
Reageer op: Histamine intolerantie?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.