Opgezwollen gehemelte en huig en stijf gezicht

Hallo,

gistermiddag met een vriendin even aan het Skypen en opeens voelde ik me heel raar. Gevoel dat m'n gehemelte zo opzwelde en m'n huig dat slikken niet meer lukte en ik gevoel had dat ik stikte. Drinken lukt ook niet meer(voor m'n gevoel) en raakte mega in paniek. Nu heb ik stijve bijholtes en voel ik stijfheid in m'n neus en kaken en straalt uit naar m'n oor. Gevoel dat er iets mankeert met m'n mond. Of iets van kanker in gehemelte of iets ernstigs. Wat nu?

groet

Reageren

Misschien een opkomende keelontsteking.  Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren

je kan toch niet stikken door opgezwollen gehemelte of huig??

was zo bang. M'n hele kop staat nog steeds stijf

Reageren

Nee, daar stik je niet van

Reageren

mijn hele kop is helemaal verstijfd.... en m'n mond verstijfd en alles in mijn hoofd. Ook kaak. Wat is dat toch ?

Reageren

Moeilijk te zeggen zonder onderzoek. Ga naar de huisarts met de klachten

Reageren

Ik zit weer 3 dagen lang met een probleem. M'n gehemelte voelt heel hard en strak gespannen, net als mijn bovenkaak, neus en neusbijholte en straalt uit richting mijn oren en wangen. Slikken gaat hierdoor voor mijn gevoel moeizamer. Gevoel dat alles in mijn stijf staat. Dit gevoel heb ik ook ervaren nadat ik een keer verdoofd ben bij de tandarts. Als mijn hoofd lood werd en nu voel ik dat ook. Vanochtend nergens last van(ik dacht eindelijk weg) en sinds een uurtje sta ik weer strak gespannen en voelt dit enorm kut en word ik er bang van. Maakt me echt bang dit gevoel en heb gevoel dat er wat aan de hand is met mij!

Reageren

Ga met de klachten naar de huisarts...

Reageren

Ja beetje vervelend maar ben op mini vakantie. Maar wat kan ik doen? Klinkt het als ernstige klachten?

Reageren

Ik denk dat je daar nog wel even mee kunt wachten...

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Opgezwollen gehemelte en huig en stijf gezicht

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe