Home / Alcohol, drugs & roken / Bad Trip magic mushrooms en wiet
Hallo,ik ben een jongere van 19 jaar en zit met een paar vragen.
Ik heb 3 maand geleden magic mushrooms gebruikt halucinerende paddestoelen en had er van een badtrip voelde me waardeloos heel emotioneel had wiet gerookt er voor en tijdens de bad trip.
ik was heel erg gestress er voor en had een heeeeel zware dag de dag voor ik de truffels innam.
na de bad trip alé toen ik er nog inzat
ben ik gaan slapen en werd wakker heel erg depressief dit is tot nu toe nog niet weg zelf met medicatie "quetiapin sandoz 25mg en 100mg'
ik heb een paar dagen na de bad trip terug een wiet gerookt en werd erg angstig en hartkloppingen.
paar dagen erna een week ofzo rookte ik nog eens in de hoop dat het weg was en boom ik had weer paniek aanvallen maar had ook derealisatie en depersonaliteid.
dit ging weg na een tijdje,mijn vraag is of ik Derealisastie en derpsonaliteid voor het leven lang heb? en of ik later binnen een jaar ofzo nog wiet kan roken of nooit meer? en alchohol? kan die derpsonaliteid en realisatie voor het leven blijven en kan het terug komen als ik wiet rook?
en is mijn depressie na de truffels voor het leven?
Het kan inderdaad wel een hele tijd duren voordat die klachten overgaan.
Alcohol, drugs en psycho-drugs houden die klachten dus wel in stand. Het is dus zaak om voorlopig geen alcohol en geen drugs te gebruiken.
Het kunnen maanden zijn maar helaas zijn er ook mensen die er jaren last van hebben...
En wat met mijn intresses in dingen die ik vroeger graag deed zijn nu langzaam weg aan het gaan.
Is er een manier om terug intreses te krijgen of komt dit terug als ik uit mijn depressie ben?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!