Home / Alcohol, drugs & roken / maagklachten braken etc na speed/pep
Hallo,
2 dagen geleden heb ik flink wat lijntjes gesnoven. Normaal heb ik wel een dip maar dit is heel anders.
Ik heb nu al 2 dagen niks gegeten omdag ik niks binnen houd, mijn maag en buik doen pijn en ik ben constant misselijk. Verder ben ik vreselijk licht in mijn hoofd en mijn lichaam voelt niet normaal zwaar.
Weet iemand waar dit door komt? En wat ik kan doen zodat ik kan eten en normaal kan lopen.
Bedankt!
bij voorbaat, aub geen rare reachties ik weet dat drugs zijn en wat speed met je lichaam doet. Ben me van alle gevaren bewust.
Dat is dus een behoorlijke bad trip..
Vooral blijven drinken, kleine slokjes geen koffie of frisdrank. Gebruik vooral water. probeer te blijven eten. kleine hapjes...
Als die klachten blijven aanhouden neem dan toch even contact op met je huisarts.
Ja behoorlijk.. Ik val bijna flauw onder de douche, het is allemaal erg naar.
Bedankt voor de tips, heb jij misschien tips voor eten want brood, yoghurt etc. kan ik al niet doorslikken.
Als het aanhoud ga ik zeker naar de dokter, enig idee wat die eraan kan doen?
Bedankt!
Hij/zij zou bijvoorbeeld iets kunnen geven tegen de misselijkheid en tegen de buik- en darmkrampen. Begin eens met een kop bouillon en een beschuit.
Heey ik ben zelf verslaafd geweest er aan wat ik nu lees is meer dat je 2 dagen los bent gegaan op een moe lichaam het beste is om je rust te pakken okal kan je niet slapen rustig op bed liggen en het proberen daarnaast was ik ook altijd misselijk daarna omdat ik 3 dagen niks eten en me buik die smeekte gewoon naar eten okal is je eetlust er niet zo ik beste beginnen met noodel en soep erbij genoeg zouten er in makkelijk door te slikken en vocht zit er in want als je niet meer kan eten komt omdat je lichaam eten juist nodig heeft maar ze pep onderdrukt dat gevoel ik zie je hulpvraag en wist gelijk advies te geven beste als je knock-out gaat doe de douche dan kouder zetten of ga zitten nooit te warm douchen kan slecht zijn omdat je drugs op hebt slapen hoeft niet persee als je maximaal 1,5 uurtje gaat liggen relaxen en zachte dingen zoals vla/noodels soep of chips wat je ook beter laat voelen is vitamine C bruistabletten met sinaasappellsmaak
Speed is geen coke beste mensen, verwacht na 9 uur op zn minst nog naeffect te hebben positief of negatief van de lijn die je 9 uur geleden gesnoven hebt, bij stapelen is dit langer! zorg ook dat je je speed bij een goede dealer haal, als je t bij een slechte dealer haal krijg je altijd wel wat rare kwaaltjes die ja anders niet zou krijgen, en ten laatste heb respect voor speed, was je deze 2 dagen gespaard gebleven worden het de volgende x 3 met een klein lijntje op de 4e dag voor beetje scherpte, voor je t weet heb je een papagaai op je schouders en zit je 24/7 verf te gooien op doeken, pep is voor de taaien.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!