- Anoniem7 september 2015 om 13:06
Hallo allemaal, ik ben een jongen van 15 jaar die al zeg ik het zelf een goede leefstijl heeft. Nu is het alleen zo dat ik eergisteren avond met wat vrienden wiet heb gerookt. Op een gegeven moment nam ik een te grote hijs en voelde ik hem helemaal in mijn hart. Sindsdien, als ik mijn borst vooruitsteek voel ik een moeilijk te beschrijven pijn in mijn hartstreek. Vandaag (2 dagen na het roken) lijkt de pijn zich een klein beetje uit te breiden naar mijn linkerbovenarm, linkerkant rug en de linker onderkant van mijn nek. Nu heb ik gegoogeld en het lijkt erop dat dit symptomen zijn van een hartaanval. Ik weet niet of ik me nu zorgen maak om niks, of dat er gewoon niks aan de hand is. Help!
5 reactiesReagerenAnoniem7 september 2015 om 13:11Correctie: verder heb ik nergens anders last van en de pijn in mijn arm, rug en nek stelt niet veel voor, het is een soort hele lichte spierpijn
ReagerenJohn (moderator)
7 september 2015 om 15:49De te grote hijs van de joint kan wel wat problemen met je longen veroorzaken..Zat er een filtertip op die joint?
Dat er wat met je hart is, is niet erg waarschijnlijk…
Ga met de klachten naar je huisarts..PS
Reageren
bij een goede leefstijl past een joint roken niet echt…….Anoniem7 september 2015 om 17:04Heel erg bedankt! Weet je of die problemen met je longen blijvend zijn? Ik heb me inderdaad ook voorgenomen om er voorlopig even af te blijven…
ReagerenAnoniem9 september 2015 om 07:01Nee is niks om je zorgen over te maken. Bij een verkeerde beweging kan je last krijgen van een spier of iets anders.
ReagerenJohn (moderator)
9 september 2015 om 14:02Of de problemen blijvend zijn weet ik natuurlijk niet, maar denk het niet.
Reageren