- Anoniem28 oktober 2014 om 02:17
Tijdens een zeer depressieve periode gebruikte ik cocaïne. Dit versterkte mijn depressie. Totdat ik suïcidaal werd. En ik heb toen bewust een overdosis genomen.
Symptomen:– Lichamelijk verstijfd
– Epileptische symptomen
– Druk op de borst
– Zeer onregelmatige en hoge hartslag
– Pijn steken op de borst
– Pijn steken in mijn hart
– Onregelmatig en moeilijk kunnen ademhalenMijn hartslag ging op een gegeven moment alle kanten op. Hoog en zeer laag, maar altijd onregelmatig. Ademhalen ging bijna niet meer en toen ben ik schokkend buiten bewustzijn geraakt.
Een gelukje dat ik nog leef. En bedank ik god dat ik een tweede kans heb gekregen.Nu mijn vraag. Sinds die poging heb ik problemen met mijn hart. Ik heb momenten dat ik steken voel in/op mijn hart. Vervolgens een moment van onregelmatige hartslag. Ik heb hier op wisselende tijden last van. In rust en tijdens inspanning.
Waar wordt dit door veroorzaakt? Wat is het gevaar hiervan? Kan er iets aan gedaan worden?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2014 om 09:03Een OD cocaïne kan inderdaad problemen met je hart veroorzaken.
Reageren
Een deel van de klachten die je hebt doen mij echter ook aan hyperventilatie denken.
Ga naar je huisarts en vraag voor een ECG om je hart te controleren.Zusjr6 april 2024 om 18:07Mijn broer ook overleden overdosis coke, shocken ogen draaien hartstilstand
Reageren