- Anoniem13 oktober 2014 om 19:38
1 week geleden heb ik voor het eerst(en laatst) een klein beetje cocaine gesnoven, ik merkte duidelijk effecten en ook mijn hart erg kloppen, nu heb ik een week erna nog een drukkende/zeurende pijn bij mn linkerborst en lijk ik ook iets te voelen bij mn hart en doet t pijn als ik op en bepaalde manier op mn borst druk wat zou dit kunnen zijn en heeft de cocaine ermee te maken?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 oktober 2014 om 20:23Dat lijkt niet meteen op hartklachten. Maar misschien toch goed om even naar je huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 14:24Beter stop je voorgoed met doe rotzooi voordat de klachten erger worden met alle gevolgen van dien. Ik heb ook een tijdje cocaine gebruikt en heb al een aantal keren op de hartbewaking gelegen met steken in me borst,benauwdheid etc zeer beangstigend allemaal!!
ReagerenPiet9 augustus 2025 om 22:48Komt gewoon door die troep wou nog liegen tegen de dokter
Reageren
Om te zeggen neem maar paar lijntjes hart flimpje
Gemaakt enzo ging hij even met cardioloog bespreken maar ik werd ongerust bleef lang weg kwam hij terug zei alles ziet prima je hart bloedvaten je hart deed zo door die troep en stop a.u.b. met je cocaine gebruik bomm