Zoeken Vraag het forum

Stom cocaïnegebruik – Zwak hart

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jannn

Hallo

Ik heb gisteren en afgelopen nacht voor het eerst cocaïne gebruikt (gesnoven, ong 0,5 gram schat ik) en pas nu besef ik hoe stom dit was.

Naast het feit dat ik me volledig ‘op’ voel heb ik sinds deze ochtend last van een te snel hartritme en af en toe steken in mijn hart. Wat me verontrust is dat dit net bij mij wel eens problematisch zou kunnen zijn, aangezien ik door een hartoperatie dagelijks medicamenten (Seloken) moet nemen om mijn hartslag juist te verlagen.

Heeft iemand hier ervaring mee en lijkt het jullie verstandig om extra Seloken te slikken om mijn hartritme te verlagen?

Bedankt

2 reacties
    Reageren
    Brechje

Hallo Jannn,

Deze vraag kun je het best eerlijk aan je eigen huisarts stellen. Hij kent jouw medische achtergrond en dossier. Nooit zelf gaan dokteren met medicatie, al dan niet voorgeschreven.

Brechje

Reageren
    Emma

En, wat zei de huisarts?

Reageren
Reageer op: Stom cocaïnegebruik – Zwak hart
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.