- Anoniem15 oktober 2014 om 06:49
Door depressie en bijkomende priveomstandigheden heb ik een periode heel veel gedronken. Gister nog bijna 4 flessen wijn!!
Ik voel dat mn lichaam echt ziek is nu en ik wil er echt mee stoppen.
Zijn er dingen die ik zelf kan doen om mn lichaam (lever/nieren) te reinigen? Ik wil al die afvalstoffen z.s.m. uit mijn lichaam hebben…4 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2014 om 09:55Wat je zelf kunt doen is natuurlijk stoppen met alcohol.
Reageren
voor het overige is gezonde voeding, dagelijks fruit en vooral voldoende drinken erg belangrijk.
Als het stoppen met drinken van alcohol veel problemen oplevert, ga dan naar je huisarts. Er zijn medijken tegen alcoholverslaving beschikbaar. Baclofen bijvoorbeeldAnoniem15 oktober 2014 om 11:29Je moet ook na laten gaan of je vitaminen nog wel op pijl zijn, met name vitamine B. Alcoholisten hebben hier aanvullingen voor nodig!
ReagerenAnoniem15 oktober 2014 om 14:01Ja dat kan ik weleens doen. Heb daar al meer over gelezen.
Reageren
Ik neem wel elke dag multivitaminen met extra vitamine b (300% van de dagelijkse hoeveelheid).Anoniem16 oktober 2014 om 22:43Inmiddels 2 dagen niks gedronken en geen benzos meer op (alprazolam).
Reageren
Ben heel erg gespannen, krijg waanideeën, hyperventilatie, afwisseling van zweten en koud hebben, rare pijn op verschillende plekken en ga zo maar door.
Ik lijk wel totaal overspannen te worden… nog meer dan dat ik al was!
Morgen toch maar eens langs de dokter denk ik!