- Anoniem24 oktober 2014 om 18:52
Hallo,
Ik heb al enkele jaren een problem als ik alcohol drink. de dag erna voel ik me namelijk rotslecht en moet ik overgeven. soms is dit 1 keer/dag maar andere keren kan het oplopen tot meer dan 10 keer/dag.
Ik heb al verschillende dingen geprobeert zoals Aquarius drinken, water tussendoor… maar niets lijkt het volledig te verhelpen.Gisteren, na een etentje bij een vriendin, dronk ik 2 goed gevulde glazen wijn. Ik voelde me compleet normaal de avond zelf. Maar de ochtend erna was ik al wat misselijk. Doorheen de dag werd het misselijke gevoel erger. Uiteindelijk is mijn avond eten er terug uitgekomen…
Ben ik de enige met dit probleem? Ik weet dat het niet gezond is maar ik maak me echt zorgen dat er iets meer aan de hand is!
Het is gemakkelijk gezegd om te stoppen met drinken, maar het is toch wel jammer, dus zou ik graag een ander alternatief zoeken.
Groten, Katrien
2 reactiesReagerenAnoniem24 oktober 2014 om 18:53groeten
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2014 om 21:03Schijnbaar kun je niet zo goed tegen alcohol of niet tegen bepaalde dranken.
Reageren
Er zijn mensen die absoluut geen wijn verdragen bijvoorbeeld of andere sterke drank