Zoeken Vraag het forum

Drank en ziek worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik heb een paniek/angst stoornis.
    Maar volgens mij heeft dat niks te maken met het volgende probleem: als ik drank drink ben ik ongeveer 7 dagen ziek waaronder ademhalings problemen pijn in mijm gehele linkerarm spierpijn hart ritme problemen erg gejaagd en onrustig een erg raar gevoel in mijn hoofd en noem maar op. Wie weet wat dit kan zijn? Ik kon vroeger altijd tegen drank al drink ik maar 2 biertjes krijg ik zowiezo dagenlang deze symptomen.
    Bij voorbaat dank

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Gebruik je nog andere medicijnen, alcohol of drugs?
    Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

Nee helemaal niks ik ben 21 jaar en mijn behandelaar zegt dat het niet door mijn paniestoornis kan komen

Reageren
    John (moderator)

Dat is ook niet erg waarschijnlijk.
    Het is toch iets waar je naar je huisarts mee zou moeten gaan. Ik denk toch dat het goed is om dat nader te laten onderzoeken. Het is een vreemde klacht.

Reageren
    Anoniem

Oke dank u maar heb ook aantal maand geleden bloed laten prikken en ik had vitamine d, b1 of 2 b12 b6 en magnesium tekort kan dit er mee te maken hebben? Dokter heeft er verder niks mee gedaan

Reageren
    Anoniem

5 vitamines tekort in het bloed

Reageren
    John (moderator)

Dat kan je klachten wel verklaren i.c.m. met alcohol.

Hier zou je toch echt wat aan moeten gaan doen.

Reageren
    Anoniem

Oke wat kan ik hieraan doen? Ik eet voldoende e. Ben bewust gezond gaan eten.. Bij voorbaat dank

Reageren
    John (moderator)

Ik denk toch dat je voeding niet helemaal in balans is. In principe bevat onze normale voeding alle stoffen die we nodig hebben en voldoet dat een dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.
    Eet je iedere dag verse groenten en fruit?
    Eet je vlees, vis en eieren?
    Eet je brood en gebruik je ook boter?

Reageren
    Anoniem

Ja ik eet bruin brood elke avond gezond warm ete ik eet vlees en ei. Daar kan het niet aan ligge. Ik heb donderdag 2 biertjes gehad en heb nog steeds die klachten heb 3 maand. Niet gedronken maar wou weer testen of ik het kreeg en ja hoor… Kloten is dat

Reageren
    John (moderator)

Dan zou ik je aanraden om een vitaminepreparaat te gaan gebruiken (vitamine B complex) en een magnesium supplement. Gebruik dat een tijdje en probeer het dan eens opnieuw.

Reageren
    Anoniem

Ik heb de uitslag opgezocht ik heb dit tekort:
    Vitamine D

Vitamine b12 holo
    transcobalamine actief

Foliumzuur

Vitamine b1 thiamine

Vitamine b6 pyridoxine

Wat raad u me aan? Heel erg bedankt

Reageren
    John (moderator)

Vitamine D kun je opbouwen door zonlicht op je huid. Pik dus zo veel mogelijk zonnestraaltjes op.

Voor de rest supplementen zoals ik al schreef.

Reageren
Reageer op: Drank en ziek worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.