- Anoniem14 september 2014 om 18:21
Hallo ik heb een paniek/angst stoornis.
Maar volgens mij heeft dat niks te maken met het volgende probleem: als ik drank drink ben ik ongeveer 7 dagen ziek waaronder ademhalings problemen pijn in mijm gehele linkerarm spierpijn hart ritme problemen erg gejaagd en onrustig een erg raar gevoel in mijn hoofd en noem maar op. Wie weet wat dit kan zijn? Ik kon vroeger altijd tegen drank al drink ik maar 2 biertjes krijg ik zowiezo dagenlang deze symptomen.
Bij voorbaat dank12 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 18:28Gebruik je nog andere medicijnen, alcohol of drugs?
Reageren
Hoe oud ben je?Anoniem14 september 2014 om 18:30Nee helemaal niks ik ben 21 jaar en mijn behandelaar zegt dat het niet door mijn paniestoornis kan komen
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 18:46Dat is ook niet erg waarschijnlijk.
Reageren
Het is toch iets waar je naar je huisarts mee zou moeten gaan. Ik denk toch dat het goed is om dat nader te laten onderzoeken. Het is een vreemde klacht.Anoniem14 september 2014 om 18:57Oke dank u maar heb ook aantal maand geleden bloed laten prikken en ik had vitamine d, b1 of 2 b12 b6 en magnesium tekort kan dit er mee te maken hebben? Dokter heeft er verder niks mee gedaan
ReagerenAnoniem14 september 2014 om 19:035 vitamines tekort in het bloed
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 19:18Dat kan je klachten wel verklaren i.c.m. met alcohol.
Hier zou je toch echt wat aan moeten gaan doen.
ReagerenAnoniem14 september 2014 om 19:24Oke wat kan ik hieraan doen? Ik eet voldoende e. Ben bewust gezond gaan eten.. Bij voorbaat dank
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 19:30Ik denk toch dat je voeding niet helemaal in balans is. In principe bevat onze normale voeding alle stoffen die we nodig hebben en voldoet dat een dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.
Reageren
Eet je iedere dag verse groenten en fruit?
Eet je vlees, vis en eieren?
Eet je brood en gebruik je ook boter?Anoniem14 september 2014 om 19:54Ja ik eet bruin brood elke avond gezond warm ete ik eet vlees en ei. Daar kan het niet aan ligge. Ik heb donderdag 2 biertjes gehad en heb nog steeds die klachten heb 3 maand. Niet gedronken maar wou weer testen of ik het kreeg en ja hoor… Kloten is dat
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 20:04Dan zou ik je aanraden om een vitaminepreparaat te gaan gebruiken (vitamine B complex) en een magnesium supplement. Gebruik dat een tijdje en probeer het dan eens opnieuw.
ReagerenAnoniem14 september 2014 om 20:16Ik heb de uitslag opgezocht ik heb dit tekort:
Vitamine DVitamine b12 holo
transcobalamine actiefFoliumzuur
Vitamine b1 thiamine
Vitamine b6 pyridoxine
Wat raad u me aan? Heel erg bedankt
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 20:31Vitamine D kun je opbouwen door zonlicht op je huid. Pik dus zo veel mogelijk zonnestraaltjes op.
Voor de rest supplementen zoals ik al schreef.
Reageren