- cheyenne27 februari 2011 om 17:55
Hallo,
Welicht een vreemde vraag, maar sinds een aantal maanden krijg ik als ik op stap ben, na het drinken van een glas alcohol, heel erg knellende pijn in mijn bovenarmen, wat ongeveer 5 tot tien minuten aanhoudt en dan weer weg zakt, ook breekt het zweet me dan uit.
Ik drink niet veel, en als ik bijvoorbeeld thuis eens een wijntje drink met vrienden ofzo, heb ik hier eigenlijk geen last van.
Het is best wel beangstigend!
Als het eenmaal over is, is het ook over en is er daarna ook niets meer aan de hand.Herkennen mensen dit?
En s.v.p. geen reacties van: “Dan moet je maar geen alcohol drinken”, want ik drink bijna nooit en feit blijft dat het gewoon een abnormale reactie van mijn lichaam is, wat niet zo hoort…ik heb hier eerder ook nooit last van gehad.Dankjullie wel 🙂
3 reactiesReagerenmij6 mei 2012 om 20:26Lijkt wel een allergische reactie. Heb je het met alle soorten alcohol?
ReagerenAnoniem121 mei 2012 om 09:09Lees meer vragen en antwoorden over pijn in spieren na alcohol:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Pijn+na+alcohol&sa=zoeken&siteurl=0Nathalie21 januari 2018 om 19:06Hai mijn dochter van 18 heeft dit ook, weet u al wat dit is? Mvg Nathalie
Reageren