Zoeken Vraag het forum

Krop in de keel en pijn na alcohol

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste forumlezers,

Ik ben een jongen van 16 jaar, 1m80 en weeg ongeveer 66 kg. Ik drink normaal gezien vrij veel als ik uit ga en kan best wel oke tegen alcohol maar tegenwoordig krijg ik een dikke krop in mijn keel en soms stekende (en uitzonderlijk pijnlijke) pijn in mijn rechterzij onder net onder mijn oksel na een alcoholconsumptie. En dit al vanaf 1 pintje of 1 glaasje champagne. Als ik een maagzuurremmer neem stopt dit te klachten soms maar niet altijd dus ik denk dat dit door een maagzuur probleem komt. Het vreemde is dat dit alleen optreed na alcohol en niet na ander eten of drinken dat ook voor extra maagzuur zorgt. Kent iemand deze symptonen of weet iemand hoe dit kan komen? ( maagzuur is mijn hypothese maar kan ook een heel ander probleem zijn.

Ik rook trouwens ook ongeveer een pak per 2 weken maar eet vrij gezond en doe geregeld aan sport.

-bert

Reageer op: Krop in de keel en pijn na alcohol
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.