- Isabel3 juni 2012 om 20:08
Hallo,
Ik ben Isabel en ik ben 16 jaar oud.
Ik ben op mijn 15e veel te ver gegaan met alcohol drinken. Ik had nooit ergens last van maar sinds een half jaar krijg ik een ontzettende pijn als ik maar iets van alcohol drink.
Maakt niet uit wat ik heb gegeten of hoeveel ik drink op zo’n avond.
De pijn zit aan de linkerkant net onder me ribben. Ik dacht dat het met me nieren te maken zou hebben en na gegoogled te hebben kan ik niks verklaarbaars vinden. Het houdt zo’n kwartier tot half uur aan en op zo’n moment kan ik niks van de pijn. Daarna is alles ook gewoon weer oke en kan ik rustig verdergaan waar ik mee bezig was.
Ik hoop dat iemand een verklaring heeft want ik wil niet naar de dokter zolang ik niet meer weet. Ik wil niet dat me ouders erachter komen namelijk.Alvast bedankt!
1 reactieReagerenStefanie30 oktober 2012 om 06:01Hallo,
Ik ben een meisje van 18 jaar en ik heb precies dezelfde pijn alleen niet van alcohol. ik krijg het vaak snachts in bed, als ik me omdraai ofzo. ik kan dan niet zitten liggen staan niks.
Ik ben er al meermaals mee naar de dokter gegaan en scans laten maken maar hun kunnen niks vinden.het enige wat ze zegge is dat het een bloedpropje of galsteen kan zijn maarja of dat bij jou is weet ik natuurlijk niet.
Reageren