Zoeken Vraag het forum

onverdraagbare pijn aan de zijkant na het drinken van alcohol

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Isabel

Hallo,

Ik ben Isabel en ik ben 16 jaar oud.
    Ik ben op mijn 15e veel te ver gegaan met alcohol drinken. Ik had nooit ergens last van maar sinds een half jaar krijg ik een ontzettende pijn als ik maar iets van alcohol drink.
    Maakt niet uit wat ik heb gegeten of hoeveel ik drink op zo’n avond.
    De pijn zit aan de linkerkant net onder me ribben. Ik dacht dat het met me nieren te maken zou hebben en na gegoogled te hebben kan ik niks verklaarbaars vinden. Het houdt zo’n kwartier tot half uur aan en op zo’n moment kan ik niks van de pijn. Daarna is alles ook gewoon weer oke en kan ik rustig verdergaan waar ik mee bezig was.
    Ik hoop dat iemand een verklaring heeft want ik wil niet naar de dokter zolang ik niet meer weet. Ik wil niet dat me ouders erachter komen namelijk.

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    Stefanie

Hallo,

Ik ben een meisje van 18 jaar en ik heb precies dezelfde pijn alleen niet van alcohol. ik krijg het vaak snachts in bed, als ik me omdraai ofzo. ik kan dan niet zitten liggen staan niks.
    Ik ben er al meermaals mee naar de dokter gegaan en scans laten maken maar hun kunnen niks vinden.

het enige wat ze zegge is dat het een bloedpropje of galsteen kan zijn maarja of dat bij jou is weet ik natuurlijk niet.

Reageren
Reageer op: onverdraagbare pijn aan de zijkant na het drinken van alcohol
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.