- Jan.b1 april 2017 om 00:01
Hey ik ben 16 jaar en drink ong elk weekend wel een paar biertjes of wat anders, ik weet precies hoeveel ik opkan (veel mensen van mn leeftijd niet). Ik kon altijd wel een behoorlijke hoveelheid op denk aan 10 bier en wat shotjes. Maar nu word ik al misselijk van 1 biertje. Ik heb al geminderd, minder tot geen drank.
Alleen het heeft nog niet geholpen iemand tips ?
Ps: ik krijg beetje braakneigingen, veel boeren. (Ook als ik eem goede bodem hem gehad.
3 reactiesReagerenJ.bank1 april 2017 om 00:02Sorry voor de spelfouten haha, scherm van mn tel kapot :p
ReagerenJohn (moderator)
1 april 2017 om 00:41Hey ik ben 16 jaar ik weet precies hoeveel ik opkan (veel mensen van mn leeftijd niet) 10 bier en wat shotjes.
Gezien je leeftijd en de alcohol consumptie weet jij dat dus blijkbaar toch ook niet, net als de andere mensen van jouw leeftijd. Die hoeveelheid alcohol op jouw leeftijd is schadelijk voor je hersenen en je lever.
De klachten die je nu hebt, lijken toch door je maag veroorzaakt te worden. Het kan een geïrriteerd maagslijmvlies zijn. Ga met de klachten naar de huisarts als ze aanhouden. Probeer even alcohol, koffie, pittig of sterk gekruid eten, vet eten en frisdranken zoveel mogelijk te vermijden.
ReagerenCzar1 april 2017 om 12:31Ik ben het helemaal eens met @Tandor.
Ik kan er nog 2 dingen aan toevoegen:
1. pannekoeken eten
2. voldoende rustVeel pannekoeken eten en meteen daarna alcohol drinken gaat absoluut niet samen en als je verzwakt bent door te weinig slaap of te veel stress dan ervaar je de werking van alcohol ook veel sterker. Je moet niet vergeten dat alcohol eigenlijk een gif-stof is.
Reageren