- Anoniem4 september 2014 om 10:04
Hallo iedereen,
Even een korte inleiding op mijn probleem. Ik ben nogal een sociale roker, maar niet dat ik het zoveel doe. Nu dat het vakantie is komt het vaker voor dat ik er ene rook, we spreken dan wel over misschien net een pakje over de hele vakantie. Vorige weekend heb ik op een feestje meer gerookt dan anders.
Waardoor ik sinds de dag erna irriterend pijn op mijn borst heb en in mijn rug. Mijn ademhaling is niks mis mee, soms wel een beetje slijm.
Ik ben ook iemand die nogal snel bang voor erge ziektes zoals bijvoorbeeld longkanker en daardoor slaap ik de laatste nachten ook slecht omdat ik niet echt weet wat ik heb, en of dit vaker voor komt.
Wie kan mij helpen of zijn er andere met hetzelfde probleem?Alvast bedankt voor jullie reacties 🙂
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 september 2014 om 11:02Wellicht toch een irritatie van de luchtwegen door het roken.
Reageren
Teken dat je er beter mee kunt stoppen. Ga even langs bij je huisarts en laat je longen en luchtwegen even controleren.Anoniem4 september 2014 om 17:38Hartelijke dank,
Reageren
Stoppen met roken is zeker al iets waarmee ik bezig ben en een afspraak voor de dokter is ook al gemaakt.
Kan ik verder tegen de irritatie iets doen? pillen ofzo?John (moderator)
4 september 2014 om 18:09Je huisarts kan je er iets voor voorschrijven. Voor het overige is er weinig/niets wat je er zelf aan kunt doen.
Reageren