- Jessie2 mei 2017 om 10:26
Beste,
Allereerst wil ik even zeggen dat ik mijn job zeer arbeidsintensief is en dat er misschien wel mee te maken zou hebben.
Een jaar geleden zat ik met een vochtprobleem thuis in de slaapkamer waardoor ik een aantal weken op de zetel heb geslapen. Sindsdien heb ik last in men rechter zij alsof er soms een rib of dergelijke verkeerd zit.
Ik ben er toen na maanden mee naar de dokter gegaan maar hij zei me dat er niks abnormaals was maar dat ik moest leren om in een juiste houding te zitten.
Een aantal maanden daar na ontwikkelden zich enkele andere pijnen. Ik heb bijvoorbeeld soms hevige pijn in de onderrug, Een zeer stijf gevoel in de rechterhalsstreek en ook pijn op de borst.
Als ik bijvoorbeeld snelle bewegingen maak zoals me plots eens uitrekken of het strekken van men armen in de lucht is het alsof er een kramp door men lichaam schiet aan de linker borststreek. Zeker tijdens of na het roken heb ik last van deze pijnen.
Ik ben toen ook terug naar de dokter gegaan want op je 22 voorspellen deze pijnen niet veel goeds.
De dokter zag/voelde of hoorde weer niks abnormaals ook al ben ik vrij kortademig. Hii zei me dat door onderliggende stress mijn spieren in de borststreek gespannen stonden.
Ook een andere dokter waar ik om een second opinion vroeg zei me dit.
Toch maak ik me zorgen dat er iets ernstig aan de hand is maar de dokters zien dus niks abnormaals, Ik ondervind ook niet echt concrete signalen van kanker zoals gewicht verliezen of bloed hoesten, bloed in de stoelgang dergelijke.
Ik zou heel graag willen stoppen met roken maar elke keer ik denk dat ik er een pak minder rook eindig ik nog altijd met een leeg pakje aan het einde van de dag…
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 mei 2017 om 10:45Stress en spanningen kunnen dit soort klachten wel veroorzaken. Â Ga wel terug naar de huisarts voor hulp bij het stoppen met roken.
Reageren