fout gegaan door joint

Hallo. Ik ben 21 jaar oud.
    Ik heb een maand geleden een joint gesmoord met vrienden en heb daarna harde hartkloppingen gekregen en was helemaal duizelig. Ik ben geen regelmatige gebruiker van joints smoren. Mijn vrienden hadden niks terwijl ik me al een maand slecht voel. Ik was een paar dagen duizelig en dat ging over. Daarna had ik ook een afwezig gevoel in mijn hoofd , soort dronken gevoel zonder alcohol te moeten gedronken hebben en dat is ook over gegaan. Ik heb bloed laten trekken door de huisarts waarop ik een vitamine d tekort heb , maar de huisarts zei dat niet alles aan de vitamine d zou liggen en dat dit geestelijk zou zijn. Soms voel ik me goed en soms niet en dat heb ik al een maand. Ik heb ook als ik loop dat ik bijna geen adem heb en op raad van de huisarts heb ik met de cardioloog ook een afspraak gemaakt . Als dat inorde is denkt de huisarts als laatste optie aan een pyscholoog.
    Ik weet me geen raad meer en ben bang dat er iets mis is met mij. Dank u voor uw tijd en hopelijk op een positief antwoord.

Reageren

Na een joint zou je dit eigenlijk niet moeten hebben.
    Tenzij je gelijktijdig ook nog andere drugs of alcohol hebt gebruikt. Een andere mogelijkheid is dat dat wat je gerookt hebt niet was wat jij dacht dat het was. Versneden spul dus. Het is niet erg waarschijnlijk dat het vitamine D tekort, dat voor de tijd van het jaar niet zo vreemd is, de oorzaak van de klachten is.
    Een bad trip dus. Of een psycholoog hierbij kan helpen is nog maar de vraag. Weet je huisarts van het drugsgebruik af?

Reageren

Ja hy weet ervan , maar dacht eerst dat het aan vitamine d zat en nu denkt hy dat het geestelijk is.
    Maar mijn vrienden hadden niks door die joint en ik wel?
    Vriendelijke groeten

Reageren

Dat kan dat je vrienden nergens last van hadden.
    Een bad trip kan voorkomen. Dat werkt niet altijd voor iedereen hetzelfde.

Reageren

Kom ik terug goed met mijn klachten? Of is dit voor heel mijn leven dat ik me soms slecht voel en soms niet.
    Dit heb ik namelijk elke dag.
    Benen voelen slecht aan enzovoort. Ik drink amper en rook niet en heb spijt van die joint . Ik heb maar 10 joints in mijn leven gedaan en ik ga nu met alles stoppen zowel alcohol als smoren. Ik heb mijn lesje geleerd.
    Vriendelijke groeten

Reageren

Ik denk dat het ook wel weer weg gaat. Maar kan je niet zeggen op welke termijn.
    Probeer goed voor jezelf te zorgen qua voeding. Eet dagelijks fruit en verse groenten en zorg dat je genoeg drinkt. (min. 2 liter per dag)

Reageren

Ok bedankt voor me gerust te stellen.
    Vriendelijke groeten

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: fout gegaan door joint

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe