Zoeken Vraag het forum

Flauwvallen na gebruik alcohol

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sus

Beste allemaal,

Ik ben mij gister werkelijk kapot geschrokken. Normaal gesproken hou ik echt wel van een biertje en ik ga dan ook ongeveer 2x per week naar het cafe en over het algemeen ga ik dan vrij aangeschoten naar huis.
    Zo ook gister. Ik kwam rond 16.00 uur op het terras aan en heb gezellig zitten drinken (bier) Vervolgens ben ik rond een uurtje of 22.00 uur over gestapt op de cola Malibu (wat ik ook vaak drink) Toen ik rond 24.00 uur een nieuwe cola Malibu voor mijn neus kreeg werd ik ineens zo verschrikkelijk misselijk. Ik zag ineens allerlei zwarte vlekken voor me ogen, voelde letterlijk al het bloed uit mijn lichaam stromen, kon niet meer plaatsen wat de persoon tegenover mij aan het vertellen was. Ik weet nog dat ik opstond en tegen die persoon zei, ik moet nu echt even naar buiten want ik voel me niet goed. Vervolgens loop ik naar de deur van het cafe en stort daar letterlijk in elkaar. Ik zakte als een soort van pudding in elkaar en heb ongeveer 10sec mijn bewust zijn verloren.
    Ik moet er nog bij zeggen dat het in het cafe vrij warm en benauwd was, ik had veel gerookt, en ik had vanaf een uurtje of 15.00 uur niet meer gegeten. (het gekke is dat de gehele situatie al veel vaker is voorgekomen maar ik nog nooit ben flauwgevallen) Is het gevaarlijk? zou er iets ergs met me aan de hand zijn? Ik merk dat ik me echt zorgen maak en telkens bang ben dat het gevoel van flauwvallen weer terugkomt. is het gewoon de combinatie geweest van alcohol, niet eten en de hitte? (terwijl ik al wel vaker in die situatie ben geweest en toen dus nog nooit ben flauwgevallen)

Reageer op: Flauwvallen na gebruik alcohol
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.