- Anoniem10 november 2014 om 11:53
beste,
ik ben heel veel flauwgevallen de laatste tijden. bij onderzoeken van de artsen komt eigenlijk niks uit. maar toen is mij op duidelijk gemaakt door een persoon dat het ook door alcoholgebruik kan komen. en hiervoor moest ik van diegene hulp zoeken maar dat durf ik niet. dus ik weet niet wat ik nu moet doen.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 november 2014 om 17:35Hoeveel alcohol gebruik je dagelijks of wekelijks?
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 14:17Ik heb ook last van flauwvallen ik ben best een stevige drinker en ben nu sinds 3 weken gestopt omdat het uit de hand liep,sinds toen ben ik licht in me hoofd en voel me zweverig soms ook last van hyperventilatie
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 14:49wellicht wat ontwenningsverschijnselen.
ReagerenAnoniem6 januari 2015 om 12:44Als je niet durft, dan zal je zelf ook wel weten dat je flink over de grens zit van wat normaal is. Als je ook flauwvalt door de drank toch maar eens hulp gaan zoeken. Gewoon doen! Desnoods vraag je een goede vriend mee of dat hij de eerste stappen wilt zetten.
ReagerenAnoniem17 januari 2015 om 14:54Gewoon hulp zoeken!! En het kunnen ontwenningsverschijnselen zijn maar ook emoties die versterkt zijn in de periode waarin je veel alcohol dronk en dat het nu los komt!!
Reageren