klachten na xtc gebruik

rond een maand of meer geleden had ik voor de 4e x xtc gebruikt met me vrienden eerst een anderhalf (blauwespookje) en een uur later nog anderhalf nadat ik de 2e anderhalf had genomen begonnen me ogen weg te draaien. eers had ik het niet door maar toen ik het door had voelde ik me echt aangekeken door me vrienden omdat ze dat niet eerder hadden gezien en dat gaf me echt een 'kut' gevoel. dag later ging ik weer naar me vrienden wou der over praten maar ze logen tegen mij dat er niks was terwijl ik 100% zeker wist dat me ogen wegdraaide. sinds toen heb ik het gevoel dat als ik bij me vrienden ben dat ik raar met me oog zit te doen of gewoon raar uit me ogen kijk en omdat ze tegen me hadden gelogen zit ik mezelf gek te maken dat ze er niks van zeggen. maar dat gevoel heb ik alleen als ik met hun ben en als ik dat gevoel heb begint mijn hart ook echt te pompen en begin me echt raar te voelen. hoe raar het ook klinkt ik denk dat ik er teveel mee in me hoofd zit dat er iets mis is met mn oog bij me vrienden dat ik teveel erop ga letten om zo normaal mogelijk te kijken dat het dan juist erg word. ik weet niet of iemand mij hier een antwoord op kan geven maar sinds toen ga ik bijna helemaal niet meer naar ze toe omdat ik bang ben dat ik raar met mn ogen doen. dus zou ik willen weten of het kan dat ik na xtc nog steeds raar met mn ogen doe en of dat het door xtc kan komen. als niet zou het kunnen dat ik me zelf er gek mee maak ?

haha.. raar verhaal maar ik zit echt elke keer na dat ik met ze ben geweest uren lang te denken of k nou raar zat te doen met mn ogen.

Reageren

Zou het niet kunnen dat je 'vrienden' niet echt goede vrienden zijn? Dat je dat misschien nu pas realiseert, nu je hebt gemerkt dat als jij met een serieus probleem voor jouw gevoel aankomt, ze het wegwuiven.

Of zou het kunnen zijn dat jij misschien niet duidelijk genoeg bent tegenover ze met jouw zorgen? Confronteer ze met je gevoelens.

Reageren

Je zou je ook kunnen afvragen of je "vrienden" je misschien iets voeren, omdat ze het leuk vinden iemand raar te zien doen en vervolgens zeggen dat er niets aan de hand is. Het is toch wel zeer opvallend dat je het alleen maar hebt als bij hun bent.

Ik weet niet of ik er nog naar toe zou willen.

Reageren

Waarom noem jij dit nog jouw "vrienden"??? Hoe oud ben jij? Waar is je zelfrespect?

Reageren

Drie op 1 avond met de pillen van nu is sowieso behoorlijk extreem. 100mg is tegenwoordig een matig pilletje dus ervan uitgaande dat je dat hebt geslikt zit je op 300mg waarbij eigenlijk 1-2mg/kg lichaamsgewicht de "aanbevolen" max is. dus eigenlijk 100 mg totaal bij een normaal gewicht. Als je zoveel hebt genomen is de kans op negatieve effecten dus ook enorm hoog. Google maar eens op Serotoninesyndroom voor wat meer info hierover.
    Sowieso zou ik minstens een half jaar niet meer slikken om je lichaam weer enigszins te laten herstellen. Verder bij een nare reactie direct een hoop suiker (dextrose tabletten) innemen en koud water drinken. Wel na elke halve liter water naar de wc gaan ook al lijkt het na slikken natuurlijk dat dat niet nodig is. Gewoon aan watervallen denken en dan moet je hopelijk alsnog, werkt bij mij altijd 😉

Verder zou ik je sterk willen aanraden om het slikken per halve tablet te reduceren en pas als je het voelt afnemen wat bij te nemen. 150mg/keer is absurd hoog. Meeste mensen die ik ken die wel eens gebruiken nemen dit over een periode van 6 uur en dan dus steeds per halve tablet.

Beste is natuurlijk om het helemaal niet meer te doen maar voor moralistische statements zijn we hier niet 😉 gewoon doseren en vooral zorgen dat je het doet in de buurt van mensen waar je je helemaal vertrouwd bij voelt zodat je zeker weet dat als het misgaat er voor je gezorgd wordt

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: klachten na xtc gebruik

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe