Zoeken Vraag het forum

maag en darmklachten door speed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • angela

hallo ik vroeg me af waardoor het komt dat als ik een speedbommetje neem van ongeveer 1gram die dan in slikt daarna krijg ik heftege maag en darmklachten en de speed lijkt wel heel sterk hij brand wel heel erg in je neus vandaar een bommetje slikken waarom ik een grote hoeveel neem omdat ik nu een jaar lang elke dag speed gebruik en van een klein beetje niks voel vroeg me af waarom juist deze speed zo brand en na innamen gelijk de hele tijd zuur en heftige buikpijn en gasvorming nu ook wat kan er zijn met die speed of te sterk of wat anders mee is ben namelijk bang dat ik daardoor van deze speed een maagbloeding heb of krijg of wat anders gr angela

11 reacties
    Reageren
    Anoniem

Dit is een medisch forum. Als jij elke dag een speedbommetje wilt nemen, moet je dat zelf weten, maar stel je vraag dan op een daartoe bestemd forum.

Als je wilt weten hoe je kunt afkicken van speed, dan willen we je wel helpen.

Dag.

Reageren
    Henk

Dat heeft te maken omdat het zulk heftig spul is. Het brand niet voor nietz heeft allemaal met ph te maken. Te hoge concentraties kan het lichaam niet neutraliseren en daardoor vreet het door je maagwand. Dat is je branderige gevoel. Beter stoppen.

Reageren
    Anoniem

Anoniem1

Mensen stellen serieuze vragen, houdt alsjeblieft op met je slappe gelul.
    pp

Reageren
    Jeweetzelluf

Ik ben geen arts maar ik durf je wel te zeggen dat Speed en de bestanddelen er van een zeer negatieve werking op je maag en darmen heeft. Ook als je het snuift. Het verstoort je maagzuur en tast de darmwand aan, het slijmvlies raakt beschadigd en als gevolg krijg je een scala aan klachten. Langdurig gebruik kan er voor zorgen dat je chronisch ziek word of zelfs darmkanker krijgt. Ik spreek uit ervaring. Stoppen kan moeilijk zijn, maar het is de beste optie.

Reageren
    Juju

Hallo, ik neem al meet dan 6 mand ongeveer een gram speed om de 3 dagen met enkele stops. Nu krijg ik maagklachten. Ik heb een maagbreuk gehad en neem hiervoor nexiam 40mg. Ik ben bang dat mijn maag een bloeding of nog een zweer krijgt. Wat doe ik?

Mvg

Reageren
    John (moderator)

Naar de huisarts gaan en stoppen met de speed.

Reageren
    Rik

Ik heb een weekendverslaving gehad ongeveer 6maande met speed, ik ben nu 2maanden clea. Maar mijn maag doet nog srreds pijn bij eten en ik ook maar de helft niet meer, is dit normaal en zoja hoelang gaat dit nog aanhouden? Mvg Rik

Reageren
    John (moderator)

dit is dan toch een klacht waarbij ik adviseren wil, om daarmee naar de huisarts te gaan

Reageren
    Arijaan

Ik gebruik ook speed en onversneden (eerste hand) ik gebruik nu ongeveer 2 jaar iedere dag sinds een paar maanden heb ik last van opgezette buik, constipatie en diarree de eenigste manier voor verbetering of genezing is stoppen met speed. Niet minderen,niet alleen in weekend, stoppen hoe moeilijk ook. Ik wil weer high on life worden de lekkerste high van alle dope

Reageren
    Speedie

Ik ben fk ziek van speed geworden gebruik het nu al 3 dagen niet meer maagzuur komt al 2 dagen lang omhoog eten gaat kut en slaap heel de dag iedereen moet echt kappen met deze goedkope chemische kanker zooi

Reageren
    Kap

Ik heb op me 22 bijna 23 maagbloedingen gekregen door speed gebruik ik was er bijna niet meer geweest dus kap gewoon met die rotzooi je gaat nu nog niet beseffen maar als je vriendin/vriend wie dan ook jankend en gek aan je ziekenhuis bedje staat ga je wel na denken

Reageren
Reageer op: maag en darmklachten door speed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.