- Lenny15 maart 2022 om 06:32
Ik had toenstraks een bommetje ingenomen met vloeitje erom. Tijdens werking van bommetje alcohol gedronken niks aan de hand. Voelde me kip lekker. Ik ben wel even gaan liggen, voelde niks raars aan me lichaam niet para. Omdat ik toch niet kon slapen heb ik laatste beetje pep bijgepakt, maar zonder bij na te denken zonder vloeitje, ik dacht shit onee vergeet vloeitje omheen te doen, vervolgens moest ik rennen naar de wc , grote boodschap doen dus, begin ineens te trillen als een gek m’n buik staat strak en bol kloppingen in m’n buik buikkrampen en pijn in me buik, super benauwd, ik zit te shaken nu heel m’n lichaam trilt echt heel heftig voel me ook ineens zwaar rot onzeker weet niet wat ik nu met mezelf aan moet. Zitten liggen toch iets gaan doen. Dit kan uren zo blijven. Heb ik nu teveel geslikt of komt t omdat ik t zonder vloeitje heb ingenomen, natuurlijk gemische rotzooi speed ik weet t. Wie kan me helpen ?!
Groetjes Lenny.
3 reactiesReagerenSuzan15 maart 2022 om 09:04Hoi,
Neem contact met je huisarts als je klachten blijft houden,hier op het forum duurt het soms tot de avond voor je antwoord krijgt,er is niet altijd een beheerder actief
ReagerenJohn (moderator)
15 maart 2022 om 15:37Neem contact op met je huisarts!
ReagerenNole18 maart 2023 om 03:20Ik heb dat ook wel eens gehad, wat voor mij dan vaak werkt. Is een fles water snel opdrinken en wat warme zoute bouillon. Wat eten kan ook geen kwaad, maar uit mijn ervaring gaat het na een tijdje over gaat.
Reageren