- Lisanne3 september 2017 om 21:18
Hallo
ik ben op dit moment op vakantie in turkije, ik lig veel in de zon maar smeer mij wel goed in, nu lag ik gisternacht te slapen en opeens werd ik met een schok wakker en trilde ik helemaal, het was echt heel hevig , echt oncontroleerbaar trillen en schokken met mijn hele lichaam, ik had het ook vreselijk koud en ben onder een deken gaan liggen maar het werd alleen maar erger, ik kon mijn kaken niet meer op elkaar houden en mijn benen en hele lijf schokte/ trilde hevig.
ik dacht eerst dat ik misschien een zonnesteek had opgelopen, ik smeer mij echter de hele dag in en heb ook een hoed op, ik drink genoeg water de hele dag door en eet ook goed.
na een kwartiertje trokken de klachten ineens weg , zomaar.
ik heb verder geen last meer gehad, ik ben echter wel erg geschrokken, wat kan dit zijn geweest? ik heb dit nog nooit gehad namelijk
ik slik wel medicijnen maar dit is voor de ziekte van meniere en ik slik ze al 8 jaar.
bedankt
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 september 2017 om 23:08Het kan toch van de warmte zijn. Van de warme bevangen… Toch beter maar iets minder in de zon
ReagerenCatootje4 september 2017 om 08:09Als je te lang in de zon ligt kan dat teveel zijn. Alles met mate. Als je toch al meniere hebt moet je misschien nog voorzichtiger zijn en het kan handig zijn om wat aan de oorzaken te doen.
Reageren