- Gogoro17 mei 2016 om 13:01
Hallo allemaal.
Gisteravond heb ik nogal iets engs meegemaakt. Savonds laat achter de computer werd mn onderkin en lip half gevoelloos en ging tintelen. Daarna trok dat door tot de hele linkerkant van mijn hoofd, en daarna de linkerkant van mijn lichaam. Ben toen maar naar bed gegaan. Eenmaal in bed begon ik hevig te trillen, echt heel hard dat ik lag te shocken op mijn bed. Kon ook moeilijk uit mn woorden komen maar verder was ik er nog geestelijk wel bij. Dit heeft zon half uur geduurt, daarna stopte het trillen en kon ik slapen. Nu heb ik nog steeds last van gevoelloosheid in de linkerkant van mijn lichaam.Heeft iemand hier ervaring mee, kan iemand zeggen wat het is of heeft iemand tips?
Mijn huisarts heeft pas vrijdag tijd en maak me er aardig zorgen over.1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 mei 2016 om 15:50[quote]Mijn huisarts heeft pas vrijdag tijd en maak me er aardig zorgen over.[/quote] Met dit soort klachten is het eigenlijk onacceptabel dat je tot vrijdag zou moeten wachten. Bel morgen en vraag om een spoedafspraak bij de huisarts. Niet laten afschepen
Reageren