- T18 maart 2013 om 22:48
Hoi hoi,
Een vriendin van me heeft een herseninfarct gehad en nu heeft ze bloedverdunners, en wil Ze op een feest wat mdma pakken zitten daar gevaren aan?!6 reactiesReagerenLana19 maart 2013 om 07:55Hm, dat zou ik niet doen als ik haar was…
ReagerenGus19 maart 2013 om 14:46Bloedverdunners spelen volgens mij niet of maar een beetje in op het systeem in je hersenen.
Reageren
Mdma speelt in op de neurotransmitters (die je o.a. het gevoel van liefde geven).
Mijns inzien kan het geen kwaad mdma/bloedverdunners.
Maar zoals met elke drug: MATIG GEBRUIKEN (dus één pilletje voor de rest van de avond en niet vier)
Wat heeft dat hersen infarct eigenlijk veroorzaakt ? ?
Ik hoor nog wel van je, groetjes, GusT19 maart 2013 om 22:45De oorzaak van de infarct is niet bekend, de neuroloog zei dat het door de anticonceptie pil kon komen in de combinatie met roken, maar weten ze niet zeker.
ReagerenAnoniem20 maart 2013 om 07:23Dat neemt ze geheel op eigen risico!
ReagerenAnoniem20 maart 2013 om 14:36Met een herseninfarct en dan mdma gebruiken kan verder niet zoveel kwaad het gevaarlijkste lijkt mij met de bloedverdunners maar dat doen er voor zover ik weet vrij veel. Je lichaam kan er nu anders op reageren dan voorheen hou het wel op het minimale voel je dat het beter gaat kan je altijd nog beslissen om meer te pakken, pak niet in een keer teveel want dan kan het wel fout gaan. Mijn broer heeft het ook gehad en is er ook verder mee gegaan. Hij is er ook nog steeds je moet alleen weten hoeveel je kan hebben
ReagerenMaaike21 maart 2013 om 09:58Wat een dom advies van bovenstaand: ‘mijn broer heeft het ook gehad en is er ook mee verder gegaan en is er ook nog steeds’… Ja, en? Dus als iemand in de sloot springt, spring jij ook maar?! Je broer is dus een grote sukkel. En ik zou dat meisje adviseren het NIET te doen.
Maaike
Reageren