Zoeken Vraag het forum

xtc en bloedverdunners

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Wat zijn de gevaren van xtc gebruiken als je ook bloedverdunners slikt?

3 reacties
    Reageren
    Gus

Hoi,
    Voor zover ik weet: GEEN.
    Maar neem niet teveel XTC : max. 100mg per avond.
    Groetjes en feest ze,
    Gus

Reageren
    Santje

Hallo! Ik gebruik sinds kort 2 soorten bloedverdunner. Met
    De ene stop ik overmorgen. Kan ik nu ik beide bloedverdunner slik xtc gebruiken?

Reageren
    John (moderator)

Ik raad het gebruik van drugs af wanneer er medicijnen woerden gebruikt. Er zijn ook geen standaard regels voor ( als het niet in de bijsluiter is beschreven) want het kan bij iedereen anders uitpakken

Reageren
Reageer op: xtc en bloedverdunners
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.