diarree door bier!

Dit heb ik ook! Eerst na het drinken van rose. Nu met alle alcohol zo. Vind het vreselijk. Heb jij er nog last van? Ik blijf er dagenlang last van houden.

Reageren

Ik heb er ook last van, ook met alcoholvrij bier. Met wijn of rosé niet, dus of het enkel de alcohol is? Ook na 1 biertje en mijn eetpatroon is regelmatig en best gezond. Zou het het gist kunnen zijn?

Reageren

Reageer laat maar ok. Ook ik zit met het zelfde probleem. Drink 8 bier op een dag en sinds een jaar last van diaree. Waterig.. Ik maar afvragen waar het vandaan komt . Maar denk Idd verkeerde voeding en bier . De oplossing lijkt me stoppen met bier drinken. En gezonder leven. Je kan wel blijven door drinken maar een echte oplossing heb je dan niet. Ik drink erg graag m'n biertje maar overweeg nu serieus maar eens een tijdje te stoppen om te kijken of dit idd de oorzaak is. Ps kleine hulp is diarreeremmer van de appie Heijn

Reageren

neem als je uit gaat 1 imodium

werkt super

Reageren

Ik heb het ook plus ik heb pds zo was us is op een verjaardag van me zwager en drubk ik in 1 avond 24 flesjes weg 3 dagen aan de diaree geweest voor het weer wat vaster werd sinds dien nooit meer zo veel gedronken als je weet dat je er niet tegen kan niet doen wat bij mij hielp was water drinken gedrurendende de dag goed en gezond eten en het aceteren dat je te ver bent gegaan en je lichaam er door een klap heeft gehad kun je ook zien hoe mooi een lichaam is het geeft alles precies mooi aan de vraag is wat je er mee gaat doen ga je door of doe je er wat mee.....ik kan wel gewoon alchol drinken maar met maten en niet meer zo als vroeger toen ik 18-19 jaar was

Reageren

Ik krijg het alleen als ik Amstel Bier drink.

Alle andere merken zijn veilig, zodra ik Amstel drink gaat het fout.

Reageren

Ook bij 0.0 Heineken heb ik na 2 of 3 flesjes na 2 uurtje diarree

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: diarree door bier!

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe