- dennis8518 januari 2010 om 13:41
Hele goeiemiddag,
Ik heb sinds gister last van droge lippen en handen verder ook drukkend en brandend gevoel in me rechterzij.Ik heb de dage ervoor best wat gedronken ivm relatie problemen etc en stress op me werk wat zou dit kunnen zijn ?? en wat kan ik eraan doen ben al gestopt met drinken zit alleen maar aan het water en thee.Heb gister trouwens ook voor het eerst benauwd gevoel gehad.
Groetjes Dennis
5 reactiesReagerenPierre18 januari 2010 om 14:02Hoi Dennis,
zowel nervositeit als alcohol onttrekt vocht aan de mond. Het lijkt erop dat je je erg druk hebt gemaakt en nu aan het herstellen bent. Spanningen kunnen goed ‘op de maag’ slaan, dus zonder andere ernstiger bijkomende symptomen zie ik geen reden je ernstig zorgen te maken behalve dan je te richten op jezelf en jouw relatie.
Mochten de klachten ernstiger worden, of mocht je je zorgen maken, ga dan even naar de huisarts want een diagnose stellen via het internet is niet mogelijk zonder inzage in je medische voorgeschiedenis en een lichamelijk onderzoek.
Bye
ReagerenAnoniem18 januari 2010 om 14:04Meer vragen en antwoorden over [u]pijn in de zij[/u]:
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=pijn+zij&sa=Zoeken#1174Meer vragen en antwoorden over een [u]droge mond[/u]:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=droge+mond&sa=Zoeken#1479Tai18 januari 2010 om 14:09Ik vind jouw situatie toch wel zorgelijk, maar je presenteert je klachten nogal laconiek. Ik weet echter niet wat je bedoelt met ‘wel wat’ gedronken. Je kunt last kunnen hebben van een flinke kater en hyperventilatie maar misschien ook wel een acute alvleesklierontsteking. Jouw benauwdheid is lastig in te schatten zonder de longen beluisterd te hebben. Ga even naar de huisarts voor een zorgvuldige diagnose, die kent je en kan je onderzoeken.
Misschien wil je laten weten welke bevindingen de huisarts had?
Reagerendennis8520 januari 2010 om 12:12Ben gister bij de huisarts geweest en die zegt dat ik waarschijnlijk hyperventallatie heb,verder heb ik vandaag weer een klacht erbij hoofdpijn linkerkant en trekt door naar me wang :S wat dat nou is joost mag het weten.
Groetjes Dennis
[b]Tai schrijft:[/b]
[quote]Ik vind jouw situatie toch wel zorgelijk, maar je presenteert je klachten nogal laconiek. Ik weet echter niet wat je bedoelt met ‘wel wat’ gedronken. Je kunt last kunnen hebben van een flinke kater en hyperventilatie maar misschien ook wel een acute alvleesklierontsteking. Jouw benauwdheid is lastig in te schatten zonder de longen beluisterd te hebben. Ga even naar de huisarts voor een zorgvuldige diagnose, die kent je en kan je onderzoeken.Misschien wil je laten weten welke bevindingen de huisarts had?[/quote]
ReagerenAnoniem31 januari 2010 om 15:34Meer vragen en antwoorden over [u]Pijn in zij[/u]:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=rechter+zij&sa=Zoeken#1405