Zoeken Vraag het forum

pijn in me rechterzij

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • dennis85

Hele goeiemiddag,

Ik heb sinds gister last van droge lippen en handen verder ook drukkend en brandend gevoel in me rechterzij.Ik heb de dage ervoor best wat gedronken ivm relatie problemen etc en stress op me werk wat zou dit kunnen zijn ?? en wat kan ik eraan doen ben al gestopt met drinken zit alleen maar aan het water en thee.Heb gister trouwens ook voor het eerst benauwd gevoel gehad.

Groetjes Dennis

5 reacties
    Reageren
    Pierre

Hoi Dennis,

zowel nervositeit als alcohol onttrekt vocht aan de mond. Het lijkt erop dat je je erg druk hebt gemaakt en nu aan het herstellen bent. Spanningen kunnen goed ‘op de maag’ slaan, dus zonder andere ernstiger bijkomende symptomen zie ik geen reden je ernstig zorgen te maken behalve dan je te richten op jezelf en jouw relatie.

Mochten de klachten ernstiger worden, of mocht je je zorgen maken, ga dan even naar de huisarts want een diagnose stellen via het internet is niet mogelijk zonder inzage in je medische voorgeschiedenis en een lichamelijk onderzoek.

Bye

Reageren
    Tai

Ik vind jouw situatie toch wel zorgelijk, maar je presenteert je klachten nogal laconiek. Ik weet echter niet wat je bedoelt met ‘wel wat’ gedronken. Je kunt last kunnen hebben van een flinke kater en hyperventilatie maar misschien ook wel een acute alvleesklierontsteking. Jouw benauwdheid is lastig in te schatten zonder de longen beluisterd te hebben. Ga even naar de huisarts voor een zorgvuldige diagnose, die kent je en kan je onderzoeken.

Misschien wil je laten weten welke bevindingen de huisarts had?

Reageren
    dennis85

Ben gister bij de huisarts geweest en die zegt dat ik waarschijnlijk hyperventallatie heb,verder heb ik vandaag weer een klacht erbij hoofdpijn linkerkant en trekt door naar me wang :S wat dat nou is joost mag het weten.

Groetjes Dennis

[b]Tai schrijft:[/b]
    [quote]Ik vind jouw situatie toch wel zorgelijk, maar je presenteert je klachten nogal laconiek. Ik weet echter niet wat je bedoelt met ‘wel wat’ gedronken. Je kunt last kunnen hebben van een flinke kater en hyperventilatie maar misschien ook wel een acute alvleesklierontsteking. Jouw benauwdheid is lastig in te schatten zonder de longen beluisterd te hebben. Ga even naar de huisarts voor een zorgvuldige diagnose, die kent je en kan je onderzoeken.

Misschien wil je laten weten welke bevindingen de huisarts had?[/quote]

Reageren
Reageer op: pijn in me rechterzij
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.