- Bom18 december 2017 om 11:28
Goedendag,
Ik heb nu de laatste 2 weken last van een pijn die ik niet echt goed kan beschrijven. Het voelt een beetje alsof me arm en voor- en achter schouder licht aan het slapen is (krachtverzwakkend) deze pijn begon nadat ik een hevige paniekaanval heb gehad en ook in shock ben geraakt. De paniekaanval werd veroorzaakt door hevige hartkloppingen.
Ik ben nu 20 jaar en begin me goed zorgen te maken. M’n huisarts zegt dat het door mijn slechte levenswijze komt en stress en spanning. Ik ben sindsdien al 2 weken gestopt met roken en blowen, van een pakje per dag en 3 tot 5 jointjes pp een dag. Ik slik nu elke dag 1 Oxazepam en vitamine a-z, omega 3-5-6 (vetzuren) en 1 magnesium pil.
Vorige zondag werd ik weer wakker met hartkloppingen en kreeg ik weer een lichtere paniekaanval. En nu is de pijn (alsof ik de heledag op me arm heb gelegen) weer terug gekomen. Ik vroeg me af of er meerdere mensen of vooral jongeren dit probleem hebben. En wat jullie mij kunnen aanraden. Ik ga zometeen weer naar mijn huisarts en dan ga ik een volledig onderzoek aanvragen om er toch zeker van te zijn. Ik ben trouwens ook al 3-4 kilo kwijt en heb totaal geen drang naar een sigaret of joint. Alleen lichamelijke problemen, voor de experts is dit misschien nog van belang dat ik alleen wiet rookte dat mij een body high gaf ipv mentaal5 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 december 2017 om 11:43Ik denk dat je toch vooral last hebt van onttrekkingsverschijnselen. Niet zo raar als je zoveel blowde.
ReagerenBom24 december 2017 om 13:24ik ben nu zo’n 3 weken gestopt en
ReagerenAnoniem24 december 2017 om 13:30Vroeg me af hoelang ikdeze verschijnselen kan verwachten. Ik heb bloed laten prikken en een hartfilmpje laten maken en daar kwam niks uit dus dat zorgde voor vermindering in angst en stress. Ik voel nog steeds pijn in me arm en schouder en hoofdpijn (voornamelijk voorhoofd zonder koortsgevoel) Ik word ook zon 3-6x per nacht wakker, en in slaap komen is dan erg moeilijk omdat de oxazepam dan is uitgewerkt. Ik wil me graag weer normaal voelen, en hoop niet dat dit nog maanden kan duren aangezien ik volgende maand alleen ben voor een lange periode.
ReagerenJohn (moderator)
24 december 2017 om 14:02Dat is moeilijk te zeggen. Dat kan voor iedereen anders zijn.
ReagerenAnoniem24 december 2017 om 23:28Oke, fijn dat u reageert. Zal voor u ook veel moeite zijn om op iedereen te reageren. Het heeft me zeker rust gegeven en de angst verminderd. Dus daarvoor bedankt!
Reageren
Gr BJohn (moderator)
24 december 2017 om 23:32Graag gedaan.
Reageren