Vraag betreft combinatie van.

Ik had een vraag betreft Omeprazol en drugs gebruik. Kun je Omeprazol gebruiken na het gebruik van cocaine (5+ uur erna).

(Omeprazol: tegen maagklachten e.d. maagzuur)

Reageren

beetje vreemd, dat je zo "stoer" bent om cocaine te gebruiken en je alleen druk maakt of de Omeprazol wel gebruikt kan worden.
    Je vraagt je dus duidelijk niet af wat er verder gebeurt, wat maakt het dus uit, want je neemt verder wel een groot risico: op vervuilde coke, bloedklonteren, neusschot kapot, hersenafwijkingen, infecties enz.enz.enz.
    stoppen met die rotzooi voordat je je gezondheid en/of je leven kwijt bent.
    Brenda

Reageren

[b]brenda schrijft:[/b]
    [quote]beetje vreemd, dat je zo "stoer" bent om cocaine te gebruiken en je alleen druk maakt of de Omeprazol wel gebruikt kan worden.
    Je vraagt je dus duidelijk niet af wat er verder gebeurt, wat maakt het dus uit, want je neemt verder wel een groot risico: op vervuilde coke, bloedklonteren, neusschot kapot, hersenafwijkingen, infecties enz.enz.enz.
    stoppen met die rotzooi voordat je je gezondheid en/of je leven kwijt bent.
    Brenda[/quote]

Beste Brenda, het spijt me dat ik niet zo perfect ben als jij. Nooit wat doet , dat wat je schadelijk is voor je lichaam. Maar omdat ik nu eenmaal nieuwsgierig ben doe ik wel eens iets verkeerds, ervaring komt met vallen en opstaan. Maar nu even dit, waar in mijn vraag heb ik staan dat het 'stoer' zou moeten zijn? Waar slaat het op? Is het relevant voor mij? Messchien heb ik dit helemaal niet op vrijwillige basis gedaan? Ik vind je antwoordt vrij onprofessioneel en matig. Ik zie dat je vaker reageert op een zeer onvriendelijke manier, als je dit allemaal zo "stom" vind , wat doe je hier dan nog? Ga lekker ergens anders zo perfect wezen maar laat men zelf ontdekken of stom wezen als hij of zij dat verkiest bovendien kun je er toch vrij weinig aan doen. Mijn tip aan jouw is wordt lid van Green Peace of Groen links ofzo. En ik zeg je lieve Brenda, op deze manier zul jij nooit iemand kunnen helpen laat staan vrienden maken.
    Wees es aardig, en leg de mensen uit waarom iets zo is in jouw belevenis, messchien kunnen ze jouw reactie dan begrijpen of zelfs aan nemen. Even goeie vrienden, messchien ben je wel helemaal niet zo van nature, maarheb je een reden waarom je zo haaks bent op dit onderwerp.

Hoop dat je dit snapt, want andere zullen wellicht minder vriendelijk erop kunnen antwoorden.

Reageren

beste anoniem, ik reageer altijd serieus en vriendelijk naar mensen, mensen met echte problemen probeer ik te helpen, door te verwijzen of advies te geven.
    ik begrijp heus wel dat niet iedereen bezig is met gezond leven en weet ook wel dat mensen het een en ander proberen, mijn antwoord is misschien op drugsvragen wat bits, dat kan kloppen, ik vind het nml zo ontzettend jammer dat iemand zo met zijn gezondheid bezig is en dan kom jij met zo'n vraag over omeprazol, dat is voor mij een beetje krom, je bent met iets heel verwoestend bezig en dan vraag je of iets goed is....ja, sorry, dat ik daar misschien niet zo aardig op reageer, maar dan kan ik even niet anders.
    Als je mensen ziet knokken om gezond te worden, ziet overlijden terwijl ze nog zo graag willen leven, ja, dan ga je misschien een beetje zo reageren.
    Ik ben zeker van nature aardig en heb ook vrienden, dus maak je maar niet ongerust.
    Groen links en Greenpeace, ik ben er geen lid van, wel van het KWF, Reumafonds, Spieren voor Spieren enz.
    Maar 1 ding heb je wel goed aangevoeld, ik haar drugs, en wat ze met mensen doen.
    weet je wat, ik open geen 1 vraag meer in die rubriek, want ik kan mensen daar waarschijnlijk toch niet helpen/waarschuwen/bekeren en ik gebruik mijn energie wel voor andere dingen.
    het ga je goed, Brenda

Reageren

Ik vind dit geen vraag die je op een medisch forum kunt stellen. Je kunt hiermee beter naar een drugs forum gaan. Alhoewel ik denk dat dat forum op den duur steeds kleiner wordt. En dan bedoel ik grappig te zeggen dat of de meeste ermee stoppen en de rest of psychotisch wordt, of opegnomen moet worden. Hoe kun je hier nou vragen hoe je het beste je druggebruik kunt onderhouden. Get real! Wij hebben het beste voor met de bezoekers, sommigen hebben ervoor gestudeerd, anderen werken in ziekenhuizen en dan komt zo`n zielig figuur als jij ons advies vragen. Ga even lekker naar een ander forum! Boos!

Reageren

jip je bent een eikel

Reageren

bul, we gaan niet schelden en Jip is geen eikel.
    weet je, ik heb na een net antwoord, een antwoord teruggekregen of IK degene was die niet aardig was, wat ik hier deed enz.
    heb er nog netjes op gereageerd omdat ik besef dat we niet allemaal hetzelfde zijn en dat je altijd mensen houdt die grenzen opzoeken, maar nu moet het niet opeens zo zijn dat WIJ niet sporen en druggebruikers normaal zijn, want zo is het natuurlijk niet.
    Drugsgebruikers lijken eerst gewoon normaal, zoeken wat grenzen op enz. maar na een paar jaar vind je ze inderdaad vaak terug( tenminste degene die niet op tijd zijn gestopt): soms Psychotisch, vaak straatarm, meestal alleen, niet functionerend enz,enz.
    ze hebben hun leven vergooid voor hun spannende hobby, studie mislukt, carriere weg en de maatschappij heeft helemaal niets aan ze, alleen maar last van ze.
    ja , ik weet het, sommige werken wel, vaak voor t.v. , soms als arts, soms bij een bank, ze nemen verkeerde beslissingen en maken fouten, na een beetje coke voelen ze zich onoverwinnelijk, helaas...allemaal schijn, ze gaan er kapot aan en met hen de slachtoffers die ze maken, in relaties en in de Maatschappij.

Reageren

Ik sluit mij mij Brenda aan. Schelden doet mij geen pijn. Drugs wel, al merk je het soms pas na een lange tijd, en lijkt het in het begin nog leuk. Ik zou dan zeggen, geniet ervan zolang het nog kan! Ik hoef de wereld niet te verbeteren maar ik kies ervoor geen mensen te helpen die opzettelijk schade toebrengen aan hun gezondheid.

Reageren

Beste Anoniem, ik wil het toch opnemen voor Brenda. Zij doet haar best een mening te geven en dat dit dan niet is zoals jij het zou willen, dat is jouw probleem. Daarnaast zag ik dat je Jip (ik weet niet wie dat is maar dat doet er niet toe) een onaardig bericht gaf.
    Op deze website worden mensen geholpen die gezondheidsproblemen hebben. Dus als je vragen over drugs hebt dan ben je, en dat ben ik dus met hen eens, niet op het goede forum. Als je wilt stoppen met drugs of als je klachten hebt als gevolg van drugs, wil ik je graag helpen. Maar ik ga je niet uitleggen hoe je het best high kan worden. Ik heb het laatste woord hierover gezegd. Succes ermee.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Vraag betreft combinatie van.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe