Zoeken Vraag het forum

Lachgas gebruikt bang dat ik impotent ben geworden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Melvin

Hallo tandor of john

mijn vraag is denkt u dat ik nu impotent ben geraakt door de lach gas of komt het door de stress die ik heb .

me penis wordt opeens niet meer zo stijf , kan het ook door blowen of drank komen en stress  ?

in hoeverre mate kan je inpotent raken van lachgas ??

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Van lachgas wordt je niet impotent

Reageren
    Melvin

waarom staat dat dan op jellinek ?

Reageren
    John (moderator)

Ik heb het nagevraagd, en het schijnt inderdaad impotentie te kunnen veroorzaken, wanneer je het vaker gebruikt of er te veel van gebruikt

Reageren
    Melvin

Oké ja heb het soms gebruikt de laatste tijd , en heb me getest vandaag op vitamine b12 . Weet pas volgende week de uitslag .
    Gaat die impotentie nooit meer weg ?

Reageren
    Melvin

Weet u dat misschien ??

Reageren
    John (moderator)

Dat is helaas een vraag die ik niet kan beantwoorden. Bespreek dat met je huisarts

Reageren
    Catootje

Weet niet hoeveel je drinkt. Overmatig alcoholgebruik zorgt voor verlies van vitaminen en mineralen, waaronder magnesium, zink en vitamine B. Alcoholgebruik zorgt, door de snelle suikers, ook voor schommelingen in je bloedsuikerspiegel en geeft nog meer ontregelingen in je lichaam. Blowen heeft invloed op je magnesiumspiegel. Door voedingstekorten kan je ook verslavingsgevoelig worden. Als je verder goed voor je lichaam zorgt, kan je veel ontregelingen wel bijsturen. Wat extra voedingsstoffen en afblijven van de verdovende middelen.

Reageren
Reageer op: Lachgas gebruikt bang dat ik impotent ben geworden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.