John (moderator)
20 april 2022 om 23:12Het zou verstandiger zijn om de verslaving aan te pakken. De huisarts kan daarbij helpen
A.Lias25 april 2022 om 00:14Even naar de huisarts gaan en het probleem voor leggen zou ik doen, niet op zoek gaan de makkelijkste weg en het jezelf uiteindelijk nog moeilijker maken.
ReagerenLau10 december 2024 om 21:03Dag iedereen,
Na 12jaar heb ik er genoeg van om telkens om voorschriften te gaan bedelen, schrik te hebben om zonder te vallen,… het gekende verhaal zoals iedereen.
Gisterenavond (21u30) had ik dus nog 1 dafalgan genomen, mijn allerlaatste. Maar sinds deze namiddag kan ik mijn hoofd werkelijk tegen de muur bonken. Ik heb rusteloze benen, mijn onderrug doet pijn en de craving ernaar is gigantisch.
Reageren
Morgenvroeg heb ik een afspraak met de huisarts voor eventuele voorschriften. Wat moet ik doen? Toch afbouwen of verder ‘sterk’ zijn en karakter kweken en doorzetten zonder 0 dafalgans.
Ik heb ook immens veel schrik voor wat er nog gaat komen..John (moderator)
10 december 2024 om 21:21Ik denk dat afbouwen een betere keuze is
ReagerenLau10 december 2024 om 21:45Ook als je al 24u dafalgan ‘vrij’ bent?
Reageren
Heb schrik dat ik er ineens weer meer ga nemen doordat ik het kan..John (moderator)
10 december 2024 om 22:37Dat moet je natuurlijk zelf bepalen. Maar 12 jaar is lang.. Bespreek het met je arts
Reageren