Zoeken Vraag het forum

medicijn tegen coke verslaving

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Geachte

Ik heb sinds 1999 een depressie, ook heb ik een serieus drugsprobleem (coke).
    Ik neem momenteel 2x/dag prozac en s avonds Trazodon, bij paniekaanvallen Deanxit.

NU loopt mijn drugsprobleem zo uit de hand dat ik medicatie zoek om hiervan af te raken. Ik moet echt geholpen worden, ik krijg immers zware zelfmoord gedachten, en maak zelfs al plannen.

Ik heb gehoord dat Baclofen zou helpen. Kan u mij hiermee helpen aub?

Alvast bedankt, en met vriendelijke groeten

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

Het gebruik van de antidepressiva en de cocaïne is natuurlijk funest. Maar dat heb je zelf ook al in de gaten.
    Heel goed van je, dat je er zelf in ieder geval iets aan wilt doen.

Baclofen is een geneesmiddel (spierverslapper) dat effectief blijkt tegen alcoholverslaving. Of het voor jou ook werkt weet ik niet. Maar dat zou je natuurlijk kunnen overleggen met je huisarts.

Beter zou natuurlijk zijn als je gericht iets tegen de coke verslaving gaat doen. Ook dit zou je met je huisarts kunnen overleggen.

Reageren
Reageer op: medicijn tegen coke verslaving
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.