- Blowen2 juli 2018 om 00:37
Zelf ben ik een halfjaar geleden begonnen met blowen.. reden was slechte schoolcijfers en heel veel ruzie en gezeik zeg niet dat me leven zwaar is maar blowen is dan geen rustgevend.. ik doe het 2x per week in verband met te veel geld kosten anders.. ben ook aant sparen voor brommer.. maar ik hoor veel dingen over psychose??. (Vast niet goed geschreven) wat houdt dat in en is het dan voor mij een afrader om te blowen.. en kan het ook gebeuren als je maar 2x per week blowt.. ben btw 14
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 00:46Drugs gebruiken is nooit een goed idee…..En ja een psychose zou je ook van 1 x blowen kunnen krijgen
ReagerenBlowen2 juli 2018 om 00:51heel erg bedankt tandor en ben wel geschokt dat ja al psychose kan krijgen van 1x per week ofz.. maar ik heb het wel echt nodig om tot rust te komen is er geen andere optie dan stoppen is soms zo chil
ReagerenCatootje2 juli 2018 om 07:11De thc kan ontregelend werken. Ook beroven drug je lichaam van voedingsstoffen als magnesium. De tegenhanger van thc is cbd, zoals in cbd-olie. Daarnaast zorgen voor een evenwichtig voedingspatroon en misschien wat extra stofjes als magnesium en vitamine B. Bij stress verbruikt je lichaam meer voedingsstoffen. Er zijn nog wel andere rustgevende middelen, zoals theanine; een stofje dat in thee zit. Ook de rescue remedie kan helpen om te ontspannen. Vooral de nachtvariant. Die kan je ook overdag gebruiken hoor. Een rustige bewegingsvorm als bijvoorbeeld yoga kan helpen om meer bij jezelf te blijven.
Verder zijn slechte cijfers vervelend maar niet het einde van de wereld. Belangrijk om er over te praten. Misschien dat het schooltype niet bij je past of misschien moet je wat beter je best doen. Blowen kan de problemen erger maken, omdat je je er onverschillig door kan gaan voelen.
ReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 08:32Dat moet je natuurlijk zelf beslissen… Maar als je veel stress/spanningen hebt zou ik je eigenlijk willen aanraden om naar de huisarts te gaan en dat te bespreken. Misschien zijn er toch andere mogelijkheden om tot rust te komen dan het gebruik van drugs.
ReagerenAnoniem..3 juli 2018 om 02:10Heel erg bedankt tandor maar ik ga niet voor alles maar de huisarts al is het inderdaad geen slecht idee misschien dat zei hulp heeft.. en catootje ook heel erg bedankt dus bijvoorbeeld een eetpatroon waar bepaalde stoffen in zitten dat in wiet ook zit kan mij ook een stuk rustiger maken aan zo een antwoord heb ik echt veel dank je maar bij blowen is het juist zo fijn dat niks me even meer boeit en dat gevoel zou ik vast niet bij bepaald eten hebben
Reageren