Zoeken Vraag het forum

Kan je van blowen een hersenbeschadiging overhouden?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nina

Hoi hoi,

Ik blowde vanaf mijn 18e tot mijn 40e jaar zeer regelmatig en iedere dag. Nu de laatste 4 jaar alleen1 of 2 joints voor ik naar bed ga.

Ik dacht dat ik minder geduld kreeg, maar ik ben soms ZO moe, geen concentratievermogen, als ik teveel prikkels krijg ben ik dood moe. Na een half uur liggen gaat het wel weer. Maar dit klinkt mij in de oren als een hersenbeschadiging?

1 reactie
    Reageren
    Catootje

Blowen geeft veranderingen in je neurotransmitters en zorgt voor voedingstekorten, waaronder magnesium. Daarbij is het zo dat mensen met een verslaving vaak toch al minder goed voor zichzelf zorgen. Wat kan schelen is om te zorgen voor een evenwichtig voedingspatroon en bepaalde voedingssupplementen, zoals magnesium, zink, vitamine B, C en D en omega 3, om je zenuwstelsel te ondersteunen. CBD is de tegenhanger van THC en zou wellicht kunnen helpen. Ontgiften, bijvoorbeeld met Kambo, zou ook kunnen schelen.

Reageren
Reageer op: Kan je van blowen een hersenbeschadiging overhouden?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.