Bewusteloos door alcohol geweest

Hallo, ik ben afgelopen zaterdag op stap geweest met een paar vrienden. het was gezellig enzo, totdat er een actie was in die club dat je voor 1 uur voor 1 euro shotjes kon bestellen. ik heb toen meen ik in totaal 18 shots achterover geslagen van dropshot tot wodka. erna ben ik uit het niets naar buiten gegaan, en ben ik gevallen op straat. alleen weet ik niks meer van het moment dat ik naar buiten liep. het eerste moment dat ik me erna herinner is dat ik weer bij was en er 5 agenten om me heen stonden. toen heb ik alles uitgekotst (was nogal veel) toen is 1 politieman met me mee naar huis gelopen, omdat ik in het centrum woon. dat weet ik ook alleen nog heel erg vaag. toen ben ik voor men deur in de openbare hal weer weg gevallen (ik denk dus bewusteloos) ik was ook totaal niet moe ofzo. 3 uur later heeft men buurman mij gevonden. ik kwam wel meteen weer bij toen hij me aansprak en toen ben ik naar binnen gelopen en op bed geploft. nu weet ik niet of dit heel ernstig was? enige waar ik nu nog last van heb is men arm, alsof ik minder kracht heb in men linkerarm. moet ik hier voor naar de huisarts om me toch even te laten na kijken?

Reageren

Laat even naar de arm kijken

Reageren

Ik ga denk ik ook even naar de huisarts dan morgenvroeg, ik wil als aanvulling nog even zeggen dat ik vooral erg geschrokken ben. Ik besef me dat het ook fataal had kunnen aflopen. Ik ben nu vooral dus gewoon geschrokken. Ik hoop nu gewoon dat alles goed met me is. Heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt.

Reageren

Laat het een goede leer zijn, voor de volgende keer.....

Reageren

Kan een verlamming optreden na bewusteloosheid? daar maak ik me namelijk vooral zorgen over

Reageren

Je hebt toch geen verlamming?
    Een verlamming ontstaat niet door een bewusteloosheid

Reageren

Nee, ik heb geen verlamming maar wel krachtverlies beetje een dof gevoel in men vingers, en het is net alsof ik iets minder controle heb over men linkerarm tegenover men rechterarm. ik ben sowieso iemand die zich snel zorgen maakt als het over gezondheid gaat. maar volgens jou is het dus sowieso onmogelijk dat zoiets ontstaat na bewusteloosheid?

Reageren

Het zou kunnen dat je op je arm bent gevallen....

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Bewusteloos door alcohol geweest

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe