- Sanne12 december 2017 om 10:03
Hallo allemaal, ik had eergisteren een paar hijsjes genomen van een joint. Op dat moment ging alles gewoon prima. Echter voel ik me nu al wat suffig, alsof ik mij niet bewust ben van wat er gaande is. Ik heb al eens eerder een badtrip gehad en toen viel ik zelfs flauw. Ik hoop dat dit rare gevoel weggaat. Herkent iemand zich hierin? Ik voel me een beetje afgesloten, alsof alles maar gebeurt. Ik wil gewoon slapen. Hopelijk kan iemand mij helpen! Ik maak me super zorgen, dit wil ik niet voor altijd hebben. Ik blow uiteraard nooit meer, ik wilde het gewoon proberen. Groetjes, Sanne.
9 reactiesReagerenSanne12 december 2017 om 10:12Ik ben echt heeeeel erg bang voor een psychose o.i.d.. ik wil dat absoluut NIET!
ReagerenSanne12 december 2017 om 10:29Heb net ook wat vers fruit gehaald van de Albert Heijn, hopelijk helpt dat
ReagerenSanne12 december 2017 om 11:08Tandor of Catootje zouden jullie mij aub willen helpen?
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2017 om 12:56Je had het eerder ook al eens geprobeerd met een een bad trip als gevolg…je kunt er blijkbaar niet goed tegen. Nu heb je er dus weer een.
Reageren
Drink veel water en eet vers fruit. Als de klachten binnen enkele dagen niet overgaan, ga dan naar de huisarts.Sanne12 december 2017 om 14:34Dan weet ik het tenminste. Erg bedankt
voor uw hulp, voel me al stukken beter en gerust gesteld.
ReagerenSanne12 december 2017 om 14:35Maar ik kan gewoon nu een bad trip hebben ookal had ik eergisteren avond geblowed?
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2017 om 15:14Ja dat kan.
ReagerenSanne17 december 2017 om 16:12Tandor, ik voel me nog steeds wat gekkig. Ik ben echt heel erg bang dat dit voor altijd zo blijft. Hoe kan ik het beste een afspraak maken met de huisarts en wat kunnen zij doen?
Gr, Sanne
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2017 om 16:13De huisarts kan wat testen doen. Een afspraak maken doe je telefonisch.
Reageren