Zoeken Vraag het forum

Raar gevoel na joint

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sanne

Hallo allemaal, ik had eergisteren een paar hijsjes genomen van een joint. Op dat moment ging alles gewoon prima. Echter voel ik me nu al wat suffig, alsof ik mij niet bewust ben van wat er gaande is. Ik heb al eens eerder een badtrip gehad en toen viel ik zelfs flauw. Ik hoop dat dit rare gevoel weggaat. Herkent iemand zich hierin? Ik voel me een beetje afgesloten, alsof alles maar gebeurt. Ik wil gewoon slapen. Hopelijk kan iemand mij helpen! Ik maak me super zorgen, dit wil ik niet voor altijd hebben. Ik blow uiteraard nooit meer, ik wilde het gewoon proberen. Groetjes, Sanne.

9 reacties
    Reageren
    Sanne

Ik ben echt heeeeel erg bang voor een psychose o.i.d.. ik wil dat absoluut NIET!

Reageren
    Sanne

Heb net ook wat vers fruit gehaald van de Albert Heijn, hopelijk helpt dat

Reageren
    Sanne

Tandor of Catootje zouden jullie mij aub willen helpen?

Reageren
    John (moderator)

Je had het eerder ook al eens geprobeerd met een een bad trip als gevolg…je kunt er blijkbaar niet goed tegen. Nu heb je er dus weer een.
    Drink veel water en eet vers fruit. Als de klachten binnen enkele dagen niet overgaan, ga dan naar de huisarts.

Reageren
    Sanne

Dan weet ik het tenminste. Erg bedankt

voor uw hulp, voel me al stukken beter en gerust gesteld.

Reageren
    Sanne

Maar ik kan gewoon nu een bad trip hebben ookal had ik eergisteren avond geblowed?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan.

Reageren
    Sanne

Tandor, ik voel me nog steeds wat gekkig. Ik ben echt heel erg bang dat dit voor altijd zo blijft. Hoe kan ik het beste een afspraak maken met de huisarts en wat kunnen zij doen?

Gr, Sanne

Reageren
    John (moderator)

De huisarts kan wat testen doen. Een afspraak maken doe je telefonisch.

Reageren
Reageer op: Raar gevoel na joint
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.